بروز شده در : جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57132
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 شهریور 98 7:48 ب.ظ

پتروشیمی جم نگین شرکتهای زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

علی سرزعیم، معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بازدید یک روزه خود از مجتمع عظیم پتروشیمی جم، این شرکت را نگین شرکتهای زیر مجموعه وزارت عنوان کرد. سرزعیم که بازدیدی یک روزه از مجتمع پتروشیمی جم داشت در جمع مدیران این شرکت حاضر شد و از پتروشیمی جم […]

علی سرزعیم، معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بازدید یک روزه خود از مجتمع عظیم پتروشیمی جم، این شرکت را نگین شرکتهای زیر مجموعه وزارت عنوان کرد.

سرزعیم که بازدیدی یک روزه از مجتمع پتروشیمی جم داشت در جمع مدیران این شرکت حاضر شد و از پتروشیمی جم به عنوان نگینی ارزشمند در بین حدود ۳۰۰ شرکت زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یاد کرد.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با مهم خواندن پتروشیمی جم به عنوان یک مرکز اقتصادی بر لزوم امانتداری و حساسیت بر روی این منبع مالی تاکید کرد و خواستار نهایت دقت و‌ هوشیاری در حفظ و‌حراست از آن شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی حال حاضر اشاره کرد و گفت: شما کارکنان پتروشیمی جم در خط مقدم جبهه اقتصادی هستید و نگاه قشر شریف بازنشسته در کشور به تلاش و همت شما دوخته است. سرزعیم در ادامه، از پروژه فاز ۲ پتروشیمی جم بازدید کرد و ضمن ملاقات با مدیران مجموعه در جریان مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن