بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62523
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 آبان 99 12:00 ب.ظ

نسخه نویسی الکترونیک اقدامی شایسته از سوی سازمان بیمه سلامت است

ثلاث-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اقدام سازمان بیمه سلامت در موضوع نسخه نویسی الکترونیک و اقدام جهت حذف دفترچه کاغذی قابل تقدیر و ستایش است.


به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر دکتر مجید خورشیدی در نشست با دکتر رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: پذیرش بیمه شدگان در بیمارستان های غیر دولتی با تعرفه دولتی از اقدامات مؤثر و تأثیر گذار در جلب رضایتمندی مردم می باشد و باید قدردان زحمات مدیران حوزه سلامت و اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر بود.

دکتر خورشیدی بیان کرد : باید از تمامی ظرفیت های درمانی استان اعم از دولتی و بخش خصوصی استفاده نمود و از آنان خواست بطور جدی جوابگوی مشکلات درمانی مردم البته با تعرفه دولتی باشند.

وی گفت : ازدیگر اقدامات سازمان بیمه سلامت نسخه نویسی الکترونیک و اقدام جهت حذف دفترچه کاغذی بوده که بسیار بجا و درست میباشد و باید با همت بیشتری سعی در حذف صد درصدی دفترچه شود و دیگر دفترچه فیزیکی در دست بیمه شده نباشد و این امر باعث می شود از مصرف کاغذ جلوگیری شود و هم اشتباهات دارویی و نسخه خوانی به صفر برسد.

وی ادامه داد: این معاونت برای همکاری و هماهنگی های لازمه در خصوص اجرای صدردرصدی طرح فوق و برگزاری نشست با مدیران مراکز و مؤسسات درمانی آمادگی خود را اعلام می دارد.

دکتر خورشیدی گفت : حذف ارزیابی وسع در این شرایط کنونی ، اقدامی شایسته است که باعث می شود کسانی که توانایی پرداخت ندارند نیز با دریافت دفترچه رایگان از خدمات بیمه ای بهره مند شوند.

وی اشاره نمود: اجرای طرح بیمه رایگان توسط سازمان بیمه سلامت امری است ستودنی و قابل تقدیر و پیشنهاد می شود این اقدام را به صورت گسترده اطلاع رسانی شود تا عموم مردم از این خدمت ویژه بهره مند شوند.

در ابتدای این نشست دکتر رمضانی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر و همچنین اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و تبادل اسناد بستری در استان بوشهر گفت: با امضای تفاهمنامه اداره کل بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های تأمین اجتماعی و قائم (عج) پذیرش و ارائه خدمات به بیمه شدگان با تعرفه دولتی انجام خواهد شد که باعث افزایش رضایتمندی مردم می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن