بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53261
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 اسفند 97 9:19 ق.ظ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛

مدیریت استان توجه ویژه‌ای به انتصاب جوانان داشته است

ثلاث – معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سن انتصاب مدیران در استان بوشهر پایین آمده گفت: مدیریت استان توجه ویژه‌ای به انتصاب جوانان داشته است.

به گزارش ثلاث – مجید خورشیدی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با تبریک روز درختکاری و روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت: تقارن این دو مناسبت بسیار ارزشمند است و همه باید درخت مهربانی بکاریم تا استان بوشهر سبزتر شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت جوانان افزود: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت باید مورد توجه دستگاه‌های مجری این طرح قرار گیرد تا شاهد رغبت بیشتر جوانان و نوجوانان برای حضور در این برنامه‌ها باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به اجرای طرح ملی سرباز مهارت  نیز بیان کرد: طرح مهارت‌‌آموزی سربازان وظیفه با محوریت جهاد دانشگاهی استان بوشهر اجرا می‌شود که یک طرح ارزشمند و خوب است و برای تسهیل در اجرای این طرح، دستگاه‌های متولی اجرا باید همکاری و همراهی لازم را با یکدیگر داشته باشند.

خورشیدی در ادامه با اشاره به انتصاب جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی استان تصریح کرد: استاندار بوشهر تاکید بسیار زیادی بر انتصاب بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی دارند و همواره شاهد انتصاب بانوان و جوانان در مناصب مهم هستیم.

وی با بیان اینکه سن انتصاب مدیران پایین آمده است گفت: این مهم موجب استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان توانمند و متخصص و رعایت اصل شایسته‌سالاری در انتصابات شده و نتایج ارزشمندی نیز در پی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در زمینه انتخاب جوان برتر استان نیز یادآور شد: انتخاب جوان برتر باید بر اساس معیارهای واقعی و با نظر کارشناسی باشد و انتظار می‌رود دقت و حساسیت لازم برای این مهم مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

خورشیدی همچنین بر لزوم حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید کرد و افزود: برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، مورد حمایت و پشتیبانی مسئولان و متولیان قرار می‌گیرد.

احمد بهروزیان‌فر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: امروز پنجمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جاری را برگزار می‌کنیم و تمام تلاش ما، خدمات‌رسانی بهتر به جوانان و استفاده از ظرفیت و توان این قشر است.

وی افزود: بررسی وضعیت اوقات فراغت جوانان در استان، اجرای طرح سرباز مهارت و برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در ارتباط با اجرای طرح اوقات فراغت استان بوشهر نیز گفت:  امسال تاکنون ۱۲۱ هزار نفر در طرح‌های اوقات فراغت مشارکت کرده‌اند و ۱۱ دستگاه اجرایی با ما در این زمینه همکاری دارند.

بهروزیان‌فر ابراز داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جوانان بهره می‌بریم و در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان برنامه‌های ویژه جوانان تدوین و اجرایی شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه بیان کرد: در این طرح هر سرباز ۸۰ ساعت آموزش تخصصی در زمینه‌های مختلف می‌بیند و از اساتید برای اجرای این طرح استفاده می‌کنیم.

علی احمدی‌زاده افزود: امسال ۱۰۰۰ نفر و سال آینده ۵ هزار نفر در این طرح آموزش‌های تخصصی را فرا می‌گیرند.

وی از برگزاری آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: جمعه هفته جاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

احمدی‌زاده بیان کرد: پیش از این، سازمان سنجش این آزمون‌ها را برگزار می‌کرد که اخیرا جهاد دانشگاهی متولی برگزار این آزمون شده است.

وی اضافه کرد: ۳ هزار و ۶۲۵ نفر در این آزمون در استان بوشهر شرکت کرده‌اند که در سه حوزه آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: این آزمون در سه حوزه شامل دانشگاه آزاد دشتستان، مجتمع دانشگاه آزاد عالیشهر و دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن