بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63435
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 30 دی 99 6:47 ب.ظ

فراخوان نخستین جشنواره صنعت پتروشیمی منطقه پارس در آیینه رسانه ها منتشر شد

ثلاث-جشنواره صنعت پتروشیمی منطقه پارس در آیینه رسانه‌ها از سوی کمیته روابط عمومی پتروشیمی های منطقه پارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان بوشهر و ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر ، با موضوعات مختلف خبری در حوزه صنعت پتروشیمی منطقه پارس برگزار می شود.


به گزارش ثلاث،جشنواره صنعت پتروشیمی منطقه پارس در آیینه رسانه‌ها از سوی کمیته روابط عمومی پتروشیمی های منطقه پارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان بوشهر و ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر ، با موضوعات مختلف خبری در حوزه صنعت پتروشیمی منطقه پارس برگزار می شود.
عکس، خبر ، یادداشت ، گزارش، فتوخبر، کلیپ و پادکست از بخش های این جشنواره و سه موضوع ؛ نقش رسانه ها در جنگ اقتصادی ، رسانه دیده بان توسعه و سردار حاج قاسم سلیمانی و نگاه ملّی برای پیشرفت کشور از بخش های ویژه این جشنواره می باشد.
خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بوشهر می توانند آثار تولیدی خود را در بازه ی زمانی یکسال گذشته( از بهمن ماه ٩٨ تا ١۵ بهمن ٩٩) که در رسانه های استانی منتشر شده است جهت حضور در این جشنواره حداکثر تا تاریخ ٢٠ بهمن ماه ٩٩ به دبیرخانه این جشنواره ( نشانی الکترونیکی resaneh.parsprc@gmail.com و یا شماره واتساپی ۰۹۰۲۱۵۸۸۷۸۵ ) ارسال نمایند.
برگزیدگان این جشنواره در آیین اختتامیه جشنواره که در تاریخ ٧ اسفندماه برگزار خواهد شد معرفی می شوند.
به نفرات برتر هر بخش هدایای نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهداء خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن