بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68830
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 فروردین 02 11:34 ب.ظ

پیام مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه/ با تمام توان، پشتیبان صنعت پتروشیمی خواهیم بود

ثلاث- در پیام دکتر شیخان به مناسبت هشتم فروردین ماه؛ سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه آمده است: با تمام توان، پشتیبان صنعت پتروشیمی خواهیم بود.

 

پیام مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه/ با تمام توان، پشتیبان صنعت پتروشیمی خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پازارگاد، در پیام دکتر شیخان به مناسبت هشتم فروردین ماه؛ سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*من از همه‌ی کارکنان، متخصصان و فعالان این عرصه (صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته) – ضمن تشکر – به جد میخواهم که کار خودتان را جهاد فی‌سبیل‌اللَّه بدانید؛ احساس خستگی نکنید و بدانید جهاد فی‌سبیل‌اللَّه؛ وعده‌ی الهی بر پیروزی آن است*

(رهبر معظم انقلاب اسلامی. ۸ فروردین ۹۰ – در دیدار با کارکنان صنعت. عسلویه)

هشتم فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روزی ماندگار برای صنعت بالنده پتروشیمی، نفت، گاز و پالایش در پایتخت انرژی کشور است.

سفر تاریخی مقام معظم رهبری در هشتم فروردین ماه سال ۱۳۹۰ به عسلویه و بازدید معظم‌له از صنایع مستقر در منطقه و در کنار دیدار با مردم و کارکنان این صنعت؛ نقطه عطفی در تاریخ شکوفایی و توسعه‌ی این صنایع در پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود.

بنده به نمایندگی از کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، ضمن گرامی‌داشت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه و فرمایشات مهم‌شان؛ اعلام وفاداری خود و مجموعه همکاران این شرکت با آرمان‌های رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و در محضر خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) عهد می بندیم که با تمام توان در مسیر پشتیانی از صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته در پایتخت انرژی کشور گام بر داریم.

از خداوند متعال؛ طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و موفقیت و سربلندی برای جهادگران عرصه اقتصادی در منطقه عظیم اقتصادی و انرژی پارس را آرزومندم.

 

محمد مجاور شیخان- مدیرعامل شرکت پازارگاد

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن