بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66181
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 9 آبان 00 9:30 ب.ظ

قدردانی روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان و عسلویه از رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان

ثلاث- روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان و عسلویه از رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان بابت تمام همکاری های موثر و ارزشمندی که در طول یک سال گذشته با جامعه هدف ( امور ایثارگران شهرستان کنگان و عسلویه) ، داشته است، قدردانی نمودند.

به گزارش ثلاث، به مناسبت هفته بیمه سلامت، علیرضا نادری مجرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان و فاضل احمدی  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان عسلویه با رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان دیدار و گفتگو و از زحمات ارزشمند وی قدردانی کردند.

مهندس عقیل عبدالهی رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان در این مدت با تلاش دلسوزانه و متعهدانه، مشکلات زیادی را از بنیاد شهید شهرستان عسلویه  وکنگان حل نموده است. قابل ذکر است که حل این مشکلات در روال عادی و  اداری بسیار زمان بر می باشد.

از مهمترین خصوصیات مهندس عبدالهی، رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان این است که برای هر کاری که مرتبط با حوزه امور ایثارگران است، در تایم اداری و غیر اداری، موضوع را شخصا با هدف حل مسئله پیگیری می کند و این خصوصیت یک مدیر پاسخگو و متعهد است.

عقیل عبدالهی از جمله مدیران خوش نام، جوان بومی و متعهد کنگان است که به حسن رفتار و حسن انجام وظایف شهره است.

بنیاد امور ایثارگران شهرستان کنگان و عسلویه  و جامعه هدف آن طی پیامی رضایت کامل خود را از همکاری و عملکرد عقیل عبدالهی رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان اعلام داشت.

مجموعه خبری ثلاث نیز به نوبه خود از زحمات ارزشمند مهندس عقیل عبدالهی که از نیروهای جوان، متخصص و متعهد کنگان است، قدردانی می نماید و برای وی که با عملکرد خوب خود، رضایتمندی جامعه هدف را افزایش داده است، در ادامه کار نیز آرزوی توفیق و سلامتی دارد.

.

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن