بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68357
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 30 شهریور 01 6:36 ب.ظ

رئیس داشگاه علوم پزشکی بوشهر:

اتمام بیمارستان دوم برازجان و بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) بوشهر در دستور کار ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت

ثلاث- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان بوشهر و قول مساعدشان امیدواریم تا دو الی سه ماه آینده اسکلت بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) به اتمام برسد. اتمام بیمارستان برازجان و بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ایجاد بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی یکی از نیازهای اصلی بهداشت و درمان استان بوشهر است.

وی با اشاره به حوزه پروژه‌های عمرانی، تخت‌های بیمارستانی و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: ۱۲ پروژه عمرانی را به ارزش ۱۴۱ میلیارد تومان در هفته دولت با کار جهادی افتتاح و به بهره‌برداری رسید و همچنین ۲۴ پروژه حوزه سلامت نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است که حدود ۵۰ درصد اعتبارات این پروژه‌ها نیز تأمین‌شده است.
دکتر ملکی زاده افزود: با توجه به سفر دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان بوشهر و قول مساعدشان امیدواریم تا دو الی سه ماه آینده اسکلت بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) به اتمام برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: اتمام بیمارستان برازجان و بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی افزود: برخی از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر که سال‌های زیادی بر زمین‌مانده بود با پیگیری‌های صورت گرفته و دعوت از وزیر و معاونین در سفرهای متعدد موفق شدیم به پایان برسند.

….

گفتنی است که در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر ، تکمیل بیمارستان دوم شهر برازجان با مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب گردید و این موضوع از طریق نوروزی فرماندار وقت دشتستان نیز اعلام گردید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن