بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68822
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 فروردین 02 6:57 ب.ظ

طی 8 روز تعطیلات؛

۴۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان کنگان بهره‌مند شده‌اند

ثلاث- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: چهار هزار نفر از خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در هشت روز گذشته در ایام تعطیلات بهره‌مند شده‌اند.

 

حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: تلاش‌های بی‌شائبه پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر استان بوشهر به‌خصوص در این ایام قابل ارج و تقدیر است.

وی تصریح کرد: آمار مراجعین درمانگاه عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ الی ۶ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار نفر بوده است.

ملکی زاده اضافه کرد: در هشت روز گذشته بیش از چهار هزار نفر از خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شده‌اند که شامل ۲ هزار و ۴۵۰ نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه عمومی، ۸۵۰ نفر مراجعه‌کننده به اورژانس، ۵۰۰ نفر مراجعه‌کننده به بخش تصویربرداری شامل ام آر آی، سی‌تی‌اسکن و رادیولوژی، ۴۰۰ نفر مراجعه‌کننده به آزمایشگاه، ۱۷۵ نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه تخصصی کوثر است.

سیده انسیه سجادی زاده رئیس بیمارستان اما خمینی کنگان نیز در این بازدید گفت: طی سه سال گذشته، بیمارستان کنگان همواره بیشترین مراجعین سرپایی را در میان تمام بیمارستان های ( زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر) را به خود اختصاص داده است که نشان از حجم بالای مراجعین صنعت منطقه پارس جنوبی و همچنین چهار شهرستان جنوبی استان دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد و ضمن اهدای شاخه گل و تبریک سال نو به پرسنل و بیماران بستری در این بیمارستان، در جریان وضعیت ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

***

در این بازدید که با حضور رئیس بیمارستان کنگان انجام گرفت، محسن صحرانورد مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی، محمود میرحاجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و تعدادی از مسئولین واحدهای این مرکز درمانی حضور داشتند./ منبع: روابط عمومی بیمارستان کنگان

 

گفتنی است که شهرستان کنگان میزبان ۶۰ درصد از اراضی و تاسیات پارس جنوبی و تعدادی پتروشیمی می باشد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن