بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26470
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 فروردین 95 2:37 ق.ظ

پاریابی در گفتگو با ثلاث

ورود ۷۶ هزار مسافر به شهرستان کنگان تا روز دوم فروردین ۹۵

اختصاصی ثلاث- قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنگان گفت: از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۴ تا روز دوم فروردین امسال، ۷۶ هزار مسافر به شهرستان کنگان وارد شده اند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

IMG-20160323-WA0003

 

 

عباس پاریابی قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه مردم شناسی کنگان، ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان، به خبرنگار ثلاث گفت: در رابطه با ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنگان، دستور العملی وجود دارد تحت عنوان ستاد اجرایی خدمات سفر کشور، مصوبه هیات وزیران که متناظر با ان در استان به ریاست استاندار و در شهرستان به ریاست فرماندار است.

وی اظهار داشت: بخاطر اینکه از برنامه ها( با توجه به برنامه دهه فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری) عقب نمانیم، استارت کارمان را از ماه­ها قبل با ۱۰ کمیته ستاد تسهیلات سفر زدیم. ستاد تسهیلات سفر را از کمیته بهداشت و درمان، حمل و نقل درون شهری، برون شهری، اسکان، خدمات شهری( شهرداران سه گانه شهرستان)، کمیته دریانوردی و بنادر، کمیته امنیتی انتظامی، کمیته روستایی و کمیته ارزیابی عملکرد سفر تشکیل دادیم و شرح وظایف را خدمت دوستان ابلاغ نمودیم تا بتوانیم تمهیدات لازم را جهت میزبانی هرچه بهتر مسافران داشته باشیم.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: فضاهای آموزشی، فضاهایی که به قید فوریت نیاز باشد، سالن های ورزشی، حسینیه­ها و تکایا از جمله مکان­هایی هستند که برای اسکان مسافران پیش بینی شده است.

پاریابی گفت: همانطور که جناب آقای استاندار نیز سال گذشته در مصاحبه خود فرموند، شهرستان کنگان شاهد حضور پرتعداد مسافران نوروزی بود که کاملا غیر منتظره بود. به لحاظ خاطرات خوب و رفتارهای انسان دوستانه و خدماتی که به مسافران در سال گذشته شد، امسال نیز شاهد حضور پرشور مسافران در شهرستان بودیم به طوری که آمار نسبی ما از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۴ تا یکم فروردین ۱۳۹۵ رقمی معادل ۳۵ هزار و ۷۰۹ نفر بوده است. این امار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۲۳ هزار و ۸۹۴ نفر بوده، نشان از رشد قابل توجه دارد.

وی عنوان کرد: ۴۱ هزار و ۱۸۶ نفر آمار رسمی مسافران وارد شده به شهرستان در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۵ می باشد. در مجموع تعداد مسافران وارد شده به شهرستان از ۲۷ اسفند ۹۴ تا دوم فروردین ۹۵ به شهرستان، ۷۶ هزار و ۸۹۵ نفر اعلام شده است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنگان تاکید کرد: این آمار نسبی است و تعداد مسافران وارد شده به شهرستان کنگان خیلی بیش از این رقم می باشد، زیرا در هر شبانه روز، فقط ۱۰ تا ۱۲ ساعت، ورود مسافران به شهرستان ثبت می شود و لذا در ۱۲ ساعت باقی مانده نیز مسافران زیادی وارد شهرستان می شوند که ثبت نمی گردند.

پاریابی اظهار داشت: از زحمات همه دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان که زمینه را برای حضور و میزبانی مسافران مهیا کردند قدردانی میکنم. همچنین از مردم خونگرم و مهمان نواز شهرستان نیز به صورت ویژه تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: از مجموعه سایت خبری تحلیلی ثلاث نیزکه بدون هیچ ادعاییو صادقانه اخبار شهرستان ررا پوشش می دهند و سعی در معرفی شهرستان دارند نیز صمیمانه تقدیر میکنم.

 

نظرات

  1. هركي says:

    جون مو بگین چطو فهمیدین ای همه ادم اومده کنگون
    پاسخ معقولانه لطفا

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن