بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36987
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 آذر 95 3:57 ب.ظ

الماسی:

ورزش جنوب استان جهش خوبی خواهد داشت

ثلاث- نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ورزش جنوب استان چشم‌انداز روشنی می‌بینم و جهش‌های خوبی را شاهد خواهیم‌ بود.

به گزارش ثلاث، در نشست جمعی از ورزشکاران شهرستان کنگان با نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، سکینه الماسی با بیان این مطلب گفت: شهرستان کنگان افتخارات زیادی در بخش ورزش دارد و همه‌ی این افتخارات با کمبودهای شدید و‌ محدودیت‌های فراوان به دست آمده است.
وی با اشاره به افتتاح مجتمع ورزشی کنگان توسط وزیر ورزش و جوانان در هفته آتی، امکانات و زیرساخت‌های ورزشی شهر کنگان را مناسب خواند و گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تحول بزرگی در حوزه ورزش شهرستان اتفاق افتاده است.
الماسی با تاکید بر اینکه تیم‌های ورزشی برای ادامه‌ی فعالیت نیاز به حمایت مالی دارند خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی بهترین راه برای تشویق مردم به ورزش و باعث بالارفتن روحیه‌ی خودباوری و هویت‌‌یابی جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه به عنوان فردی ورزشی که سال‌ها دغدغه ورزشکاران را از نزدیک لمس کرده است ادامه داد: خواسته‌های ورزشکاران ما حداقلی است و در صورت تامین نیازهای آنان شاهد دستاوردهای چشمگیری خواهیم بود.
الماسی با معرفی مشاور امور ورزشی خود برای ارتباط بهتر با ورزشکاران افزود: جناب آقای بی‌باک به منظور شناسایی بهتر ظرفیت‌ها و کمک به رفع آنان با شما در ارتباط خواهد بود و ما نیز هرجا که نیاز باشد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
در این نشست که معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان نیز حضور داشت، مسئولین هیات‌های ورزشی به بیان مشکلات و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان کنگان پرداختند.
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر ازخاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان بابت همراهی با ورزشکاران افزود: باید از همه‌ی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه به منظور حمایت از ورزشکاران استفاده کرد.
برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن