بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1576
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 تیر 93 9:16 ق.ظ

نجوای کنگان

آیا قلم سیاه همان “سق سیاه ” است ؟

دربدرقه ی “قلمی روز” آیا قلم سیاه همان “سق سیاه ” است ؟                                                                                        ….هیچگاه از انتقاد و تعارض  با ظواهرساختار اجتماعی بدون استثناء چه مثبت چه منفی دست برنمی دارد؛ واو یک میخ کج به تمام معناست! دراندک رویداد باب طبع بیگانه در شبکه این واون تصویرش ظاهر و صدایش پخش می شود؛ سنگ صبور […]

دربدرقه ی “قلمی روز”

آیا قلم سیاه همان “سق سیاه ” است ؟                                                                                       آپلود عکس رایگان و دائمی

….هیچگاه از انتقاد و تعارض  با ظواهرساختار اجتماعی بدون استثناء چه مثبت چه منفی دست برنمی دارد؛ واو یک میخ کج به تمام معناست!
دراندک رویداد باب طبع بیگانه در شبکه این واون تصویرش ظاهر و صدایش پخش می شود؛ سنگ صبور ونظریه پرداز رادیوهائی است که برای خلق بحران ازیک چاله در خیابان از زمین وزمان نرسیده به آسمان تقصیر می تراشند،

در فنون سیاست ، أدبیات  فرهنگ ، روزنامه مجله وفضای مجازی و سیاستمداران هوازی متبحراست!!موسیقی وسینماو حتی چگونگی شکافتن اتم و پنهان کردن “یون ” منفی آن نیز صاحب نظر است!
همه ی اینها را برای کسب  شهرت  ونشان دادن  معرفت ومیزان روشنفکری نزد همگان یا تغییر واقعیت بسمت حقیقت ، یا بدست آوردن پول یا منصبی مهم انجام نمی دهد ..!!
تنها هدف ا و حتی بدست آوردن پناهندگی سیاسی بعنوان یک معارض شدیدا” سیاسی نظام و وطن خود از یک کشور مرفه اروپائی نیست!

از این شهر به آن  شهر … به گردهمائی درشهر دیگر خودش را میرساند که فقط یک حرف را بزند! آنچه گفته اند همه جا تکرارکن تا مشتری پیدا کنی ودیگر هیچ؟ 

 

سالنامه را با خودش آورده  یاداشت سفارش شده ای دارد با ماموریت خطرناک   حزبی  که به او واگذار شده است..؟؟

 

او در اوهام خدمتی رمز دار به مردم است ؛!

به ظاهر  جامعه و عمق نیاز وضرورت ها کاری ندارد ! خدمت به دیگرانی که نه اورا از نزدیک دیده اند ونه او آنها را از نزدیک دیده برایش یک چیز دیگری است( درمزه وذائقه وعده های تابعه) ؟

 

کت شلوار گرانبهایش را به تن کرده دوست دارد کراواتی، پاپیونی، پروانه ی، سنجاقکی … درگردن بیاویزد یا دستمالی را مثلثی،  که زاویه وتر آن از جیبش بیرون زده باشد !

  واوخیلی  سعی می کند شبیه به خودش باشد وعکسش  اگر با کسی دیگر که افتاد قاطی نشود. چندتا  جمله  حفظ کرده را از این نویسنده و از آن سیاسمتدارمتقدم ومتاخر ؛ مشتشرق یا مستغرب ؛ شمال زده یا “جنوب گم کرده” فرقی نمی کند حفظ کرده و گاهی تطبیق به روز ؛ از این جملات را فریاد می زند!  بدون اینکه با ماهیت و فرهنگ و باور مخاطب  تطبیقش بدهد.

وعشقش” اگر کسی  روشنفکر بخواندش، و…ودر تحلیل ویژه رادیو صحرا و تلویزیون دریا و وازطریق    sky pe صدایش بزنند

نگو دیگر دهانمان ودماغ هردو آب افتادند.!

 
 

او با همه دوست است ولی نمی داند دوست ودشمن دراین بین کیست؟ تمام غم وهم او اینست با گرایش سیاسی فصل افکارش جور دربیاید حتی اگر با گذشته اش درگیر شده باشد وحتی اگر علیه خودش شورش کرده باشد به این می گویند “قلم سیاه”  اهل برپائی الم وتاثر وتاسف!

 

 و اهالی رسانه آنور آب خیلی ما یلند “قلم سیاه” را اجاره بگیرند برا ی سیاه نمائی ؛ پرکردن یک عریضه و جانمائی یک دسیسه؛ مراسم عزاء وسوگواری برای نوشتن تسلیت و تفقد خاطر جاماندگان از گردهمائی سوت وکف در زیر برج آزادی نیویورک ؟

همانجا که “برنارد شاوو”  در اشاره به آن گفت:   درستش هم همین است،! هرفرد یا چیزی در جائی بمیرد باید همانجا هم؛ بنای یاد بودش را برپا کنند….   

 

گلم”!؟  با روزت خدا حافظی کن تا دیر نشده ممکن است تا سال دیگه قلمت وحرفت به سطر و یا حتی پارگراف معکوس بچرخد و آن قلم این قلم  یا آن زبان دیگر این زبان نباشد ؟!

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن