بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15924
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 خرداد 94 1:34 ب.ظ

در گفتگو با احسان رحیمی

تشریح دلایل دوم شدن تیم فوتسال جنوب کنگان در لیگ استان

اختصاصی ثلاث- تیم فوتسال جنوب علی رغم شایستگی برای کسب عنوان قهرمانی، دوم شد

فوتسال

 

به گزارش ثلاث پس از یک فصل مسابقات پر تب و تاب فوتسال استان، به ترتیب پرسپولیس دیر، جنوب کنگان و تابان بوشهر مقام های اول تا سوم لیگ فوتسال بزرگسالان استان را کسب کردند.

تیم فوتسال جنوب علی رغم شایستگی برای کسب عنوان قهرمانی، دوم شد.

احسان رحیمی سرمربی تیم جنوب کنگان پس از کسب مقام دوم این مسابقات در تشریح وضعیت کلی تیم از ابتدای فصل تا پایان ، به خبرنگار ثلاث گفت: این دوره، دومین سالی بود که در لیگ برتر استان شرکت میکردیم و از همان ابتدای مسابقات برنامه مسوولان تیم جنوب، حضور قدرتمند در مسابقات بود.

وی افزود: ولی به دلیل درد سرهایی که در گرفتن بازیکن داشتیم، تیم ما تقریبا دیر بسته شد. چون تقریبا اکثر بازیکنان شهرستان در چمن بازی کرده بودند و متاسفانه همکاری بین باشگاه های ما بسیار ضعیف میباشد و لذا ما تیم رو با لیست دوازده نفر بستیم.

قهرمان نیم فصل شدیم

رحیمی اظهار داشت: گرچه ما تمریناتمان رو حدودا ۲۰ روز قبل از مسابقات  شروع کردیم ولی سعی نمودیم با دو جلسه تمرین در بعضی از روزها این زمان از دست رفته را جبران کنیم و خدا را شکر در نیم فصل اول با هشت برد و یک تساوی قهرمان نیم فصل شدیم.

در پایان نیم فصل چند بازیکن خود را از دست دادیم

سرمربی جنوب ادامه داد: تا اینجا همه چیز خوب بود ولی در طول ۹ مسابقه نیم فصل اول  ۳ بازیکن ما بدلیل مصدومیت از دست دادیم و یک بازیکن را هم کنار گذاشتیم؛ یک بازیکن هم معمولا به دلیل نداشتن مرخصی و مشکلات شخصی در اختیار نداشتیم و عملا هفت بازیکن داشتیم که دو نفر از اینها هم دروازه بان بودند.

باشگاه های شهرستان کنگان در نیم فصل با ما همکاری نکردند

رحیمی انتقاد کرد: در این شرایط تیم ما نیاز مبرم به گرفتن بازیکن داشت ولی ما به دلیل مشکلات مالی و باز هم عدم همکاری بین باشگاه هایمان نتوانستیم حتی یک بازیکن هم اضافه کنیم.

وی اضافه کرد: از طرفی دیگر هم در تعطیلات نیم فصل نیز واقعا کم کاری کردیم و  فقط با دو جلسه تمرین پا به نیم فصل دوم گذاشتیم و متاسفانه در سه بازی اول دو شکست سنگین متحمل شدیم.

سرمربی تیم فوتسال جنوب کنگان خاطرنشان کرد: در مجموع حاصل تلاش ما در نیم فصل دوم، شش برد و سه باخت بود و در پایان با اختلاف یک امتیازنایب قهرمان شدیم.

شرمنده هواداران شدیم

رحیمی عنوان کرد: ما واقعا دوست داشتیم و  تلاش خیلی زیادی انجام دادیم تا با قهرمانی مان، شور و شعف جدیدی را در جامعه فوتبال کنگان ایجاد کنیم و اینکه با این قهرمانی انگیزه مسوولان شهر را برای حمایت بیشتر از فوتبال شهرستان بیشتر کنیم؛ ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و ما شرمنده هواداران و جامعه فوتبال شهرستان شدیم.

کمی از فوتسال استان دور مانده ایم

وی تصریح کرد: یک سری حقایق را باید بپذیریم که ما از فوتبال استان خیلی عقب افتاده ایم و نیاز به یک عزم جدی از طرف مسوولان شهرستان و همچنین جامعه فوتبال است تا با تلاش و همت بیشتر به سوی اینده ای بهتر برای ورزش شهرستان حرکت کنیم.

تقدیر از همه کسانی که از تیم جنوب پشتیبانی کردند

سرمربی تیم فوتسال جنوب ابراز داشت: جا دارد از تلاش همکاران عزیز کادر فنی  و بازیکنان عزیزی که با تمام وجود تلاش کردند تشکر ویژه ای کنم و هم چنین به نوبه خودم مراتب قدردانی از مسوولان و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل محترم تیم جنوب که هزینه های زیادی را برای حضور در این مسابقات و بدون هیچ چشمداشتی انجام دادند اعلام می نمایم. همچنین صمیمانه ترین تشکر ها رو از هواداران و پیشکسوتان بزرگواری دارم که با حضور پرشور خود در سالن مسابقات باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه مضاعفی برای ما بودند.

تبریک به تیم پرسپولیس و خسته نباشید به تمام تیم ها بخاطر بازی جوانمردانه

رحیمی افزود: قهرمانی تیم پرسپولیس دیر را تبریک می گویم و به تیم های دیگر، مخصوصا تیم های سقوط کننده بابت تلاش های خستگی ناپذیر و بازیهای جوانمردانه خسته نباشید و خدا قوت عرض مینمایم.

 

نظرات

  1. با درود فراوان به مدریت و کادر مربی گری و بازیکنان جنوب بنک
    مقام دوم مسابقات فوتسال لیگ استان بوشهر را به شما تبریک میگویم.امیدوارم در دوره های بعدی مقام نخست را کسب نمایید.
    در صورت امکان از جوانان بومی در تیم استفاده نمایید . ممنون

  2. ناشناس says:

    با سلام و عرض تبریک خدمت بازیکنان وکادرفنی تیم جنوب بنک به امید موفقیت درسال پیش رومراتب تقدیراینجانب و بازیکنان باشگاه استقلال بنک پذیرا باشید.حاجیانی رئیس هیئت مدیره

  3. حمید says:

    درود بر تیم فوتسال جنوب کنگان و اعضا کادر فنی..

    هیچ وقت به انتظار مسئولین شهرستان برای کمک مالی و مادی نشینید، چون نه اهل ورزش هستند و نه ورزشکارها رو دوست دارند تنها کارشون رنگ کردن مردم هست. حتی چوپان دروغگو هم از اینها بهتره.

    همینقدر هم که همت کردید و با تمام مشکلات این مقام ارزشمند رو کسب کردید برای مردم شریف کنگان کلی ارزش داره..

  4. رضا says:

    سرمربی فقط حاجی.حاجی دوستت داریم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن