بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19171
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 مرداد 94 1:36 ب.ظ

در گفتگو با ثلاث مطرح شد:

برگزاری کلاس مربی‌گری درجه‌ ۳ والیبال بانوان در کنگان / اعزام تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال بوشهر به مسابقات قهرمانی کشور

ثلاث: رئیس هیئت والیبال استان بوشهر گفت: اعزام تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹سال استان به مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه از برنامه‌های آتی هیئت است که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ثلاث ؛ رئیس هیئت والیبال استان بوشهر عصر جمعه در حاشیه برگزاری اختتامیه کلاس مربیگری درجه ۳ بانوان در کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: اولین دوره مسابقات والبیال ساحلی دشتستان با حضور ۱۰ تیم در فروردین ماه انجام و با معرفی برترین‌های این رشته پایان یافت.

بهنام ابولی گفت: همچنین در نیمسال اول ۹۴ جشنواره والیبال استان بوشهر در رده سنی ۱۳۸۱ با حضور ۲۰ تیم از سراسر استان در شهر بوشهر انجام شد.

وی افزود: رقابت‌های والیبال جوانان استان به میزبانی شهر برازجان برگزار شد؛ این مسابقات در روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد با حضور ۱۰ تیم از سراسر استان در دو گروه پنج تیمی و در مجموع با ۲۴ بازی برگزار شد.

وی در خصوص اعزام تیم های نوجوانان و جوانان به مسابقات کشوری گفت: تیم والیبال نوجوانان استان بوشهر با ۱۴ بازیکن به رقابت‌های نوجوانان کشور در لرستان اعزام شد.

ابولی افزود: همچنین تیم منتخب والیبال جوانان استان بوشهر با وجود سختی‌های فراوان و مشکلات بسیار مالی این تیم به همت هیئت والیبال استان بوشهر به مسابقات کشوری در ایلام، اعزام شد.

وی با تشریح برنامه‌های آموزشی هیات والیبال استان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری بانوان با انجام دوره کلاس مربیگری درجه سه بانوان در شهرستان جم با حضور مدرس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران ملیحه عباس پور از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۱ مرداد ماه ۹۴ در سالن شهرکت توحید برگزار شد و در این دوره ۱۹ نفر از بانوان شهرستان جم حضور پیدا کردند.

وی همچنین به دوره کلاس مربیگری درجه سه بانوان در کنگان اشاره کرد و اظهار داشت :تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۲۴ نفر بودند. کلاس ها به صورت تئوری و عملی و در پایان نیز امتحان به صورت هم کتبی و هم عملی اخذ گردید.

رئیس هیئت والیبال استان بوشهر با اشاره به برخی دستاوردهای هیات والیبال استان گفت: دعوت دو بازیکن از تیم نوجوانان استان برای حضور در اردوی تیم ملی والیبال ایران، حضور جمال عبداللهی در کلاس بین‌المللی والیبال برای اولین بار در استان بوشهر، کسب رتبه دوم وب سایت هیئت والیبال استان بوشهر در بین وب‌سایت‌های هیئت والیبال کشور از نظر رتبه بندی جهانی وب‌سایت‌ها، راه‌اندازی سیستم پیامکی برای ارتقای سطح اطلاع رسانی نیز از برخی عملکرد و دستاوردهای هیات والیبال استان بوشهر در نیمسال اول سال ۹۴ است.

ابولی، برنامه‌های آتی هیئت والیبال تا پایان شهریور را تشریح کرد و گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی امید های استان ۲۹و ۳۰ مرداد، اعزام تیم منتخب امیدها به سیستان و بلوچستان در دهه اول شهریور، اعزام تیم‌های اول تا چهارم جشنواره استعدادیابی در دهه دوم شهریور به تهران و اعزام تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹سال استان به مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه از برنامه‌های آتی هیات است که در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان کنگان نیز به ثلاث گفت: این دوره از کلاس‌ها از تاریخ هفدهم مردادماه به مدت ۶۰ ساعت در سالن کوثر کنگان با تدریس خانم جمشیدی مدرس فدراسیون والیبال و به همت هیات والیبال شهرستان کنگان برگزار شد.

مجید احمدزادگان گفت: تعداد شرکت کنندگان ۲۴ نفر خانم بوده که ۱۲ نفر آن از شهرستان کنگان و ۱۲ نفر دیگر از شهر های دیر، آبدان و دوراهک بودند.

وی افزود: کلاس‌ها به‌صورت تئوری و عملی برگزار و آزمون نهایی نیز بصورت کتبی و عملی از شرکت کنندگان گرفته شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن