بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58443
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 29 دی 98 6:01 ب.ظ

مربی والیبال بانوان شهرستان کنگان:

کنگان قطب والیبال بانوان استان بوشهر است/ نیاز به حمایت مالی داریم

ثلاث- مربی والیبال رده های سنی شهرستان کنگان گفت: کنگان قطب والیبال بانوان استان بوشهر است و نیازمند حمایت بیشتری از سمت مسئلین، صنایع مستقر در منطقه و جذب اسپانسر است.

مرضیه رنجبری، مربی والیبال رده های سنی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: هم کنون والیبال شهرستان کنگان در رده ای سنی نوجوانان، جوانان بزرگسالان فعال می باشد؛ رده سنی نونهالان نیز مدت کوتاهی است که فعالیت خود را شروع نموده است.

تیم بزرگسالان ما که به شکل آزاد در مسابقات شرکت دارد، همواره در تمام مسابقات استانی روی سکو می رود و همیشه کسب مقام می کند  لذا تیم والیبال بزرگسالان شهرستان در سال های اخیر از پر افتخارترین رشته های ورزشی شهرستان در مسابقات استانی بوده است؛ در واقع کنگان از قطب های والیبال بانوان استان می باشد.

والیبال یک ورزش مفرح، پر تحرک و جذاب است و به همین خاطر، تاثر فوق العاده ای روی روحیه و جسم ورزشکاران این رشته می گذارد و لذا این رشته جذاب را به خانواده ها و البته خانم ها نیز توصیه می کنیم.

جوان ترین عضو تیم والیبال بزرگسالان شهرستان کنگان، حدود ۱۶ سال سن دارد.

تیم ما برای حضور در مسابقات کشوری نیازمند حمایت مالی مسئولین و اسپانسر دارد و این مهمترین دغدغه ما در والیبال بانوان کنگان است. این معضل همچنان پابرجاست. صنایع مستقر در منطقه نیز می توانند از والیبال بانوان شهرستان کنگان حمایت کند و این انتظار بانوان ورزشکار است.

جا دارد از تمام کسانی که در حد توان خود به والیبال شهرستان کمک کردند تشکر کنم. از سرکار خانم سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان در مجلس که اخیرا با پیگیری موثر خود، وسایل و ملزومات هیات والیبال شهرستان را تهیه و در اختیار قرار داده است، قدردانی کنم. از مجموعه شهرداری و شورای کنگان که در حد توان همواره به ما مساعدت کردند نیز تشکر می کنم؛ از نایب رئیس هیات والیبال بانوان، خانم ندا پاکنژاد مدیر باشگاه بدنسازی حجاب که به ما کمک مالی کردند، اقای جعفری و اقای لطیفی و همچنین از کل بچه های تیم والیبال که همیشه با همه ی  کمبودها ، عاشقانه تلاش می کردند نیز قدردانی می کنم.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن