بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21566
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 مهر 94 1:07 ب.ظ

هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان بوشهر انتخاب شدند (+ لیست آرا کلیه نامزدها)

رییس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر نتایج اولیه آرا را اعلام کرد. کریم حسین آبادی در گفتگو با «ءخلیج فارس» افزود: انتخابات هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بوشهر همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه در نهایت سلامت و با استقبال خوب مهندسان برگزار گردید […]

رییس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر نتایج اولیه آرا را اعلام کرد.

کریم حسین آبادی در گفتگو با «ءخلیج فارس» افزود: انتخابات هفتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بوشهر همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه در نهایت سلامت و با استقبال خوب مهندسان برگزار گردید که از میان ۴۶۰۰ نفر مهندس واجد شرایط رأی دادن، بیش از ۳۰ درصد در انتخابات شرکت کردند که نسبت به دوره قبل ۱۵ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به حضور ۴۲ نامزد برای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان افزود: ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر عضو علی البدل در ۷ رشته معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، ترافیک، عمران و نقشه برداری به عنوان هیات مدیره این سازمان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اعضای منتخب این دوره از انتخابات افرادی شایسته و توانمند هستند، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تغییرات بعمل آمده و رسالت مهندسی صنعت ساختمان، شاهد اصلاحات و تغییرات سازمان نظام مهندسی استان بوشهر در جهت بهبود ساخت و سازها و ارائه خدمات مهندسی بهتر باشیم.  

حسین آبادی گفت: همچنین از کاندیداهایی که احساس مسئولیت نموده و در انتخابات شرکت نموده اند، از مهندسانی که با احساس مسؤولیت رأی داده اند و از پرسنل اداره نظام مهندسی، اداره کل راه و شهرسازی استان، مجموعه پرسنل نظام مهندسی استان، حراست اداره کل راه و شهرسازی، فرمانداری بوشهر و پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی بوشهر که در برگزاری هر چه بهتر این انتخابات تلاش نموده اند سپاسگزاری می نمایم. همچنین به طور ویژه مراتب قدردانی و سپاس خود را از دستگاه نظارت استان که در تمامی مراحل با هیأت اجرایی همکاری داشته و نیز مجموعه هیأت اجرایی اصلی، هیأت اجرایی فرعی و کارمندان هیأت اجرایی انتخابات اعلام می دارم.

وی در پایان نتایج اولیه آرا هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر را به شرح زیر اعلام کرد:

رشته شهرسازی:

احمد زارعی ۷۵۹ رأی

رشته معماری:

احمد نصیری ۴۸۳ رأی

رشته عمران:

محمد رضا ماهینی ۵۷۹ رأی

غلامرضا سیه بازی ۴۷۳ رأی

علیرضا لیراوی ۴۴۹ رأی

علی کرم پور دشتی ۳۸۵ رأی

داریوش صحرانورد ۳۸۳ رأی

رشته برق:

آرش پوربهی ۴۸۷ رأی

رشته مکانیک:

سید مرتضی غریب زاده ۵۱۰ رأی

 

 

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. ح . بنکی says:

    سلام
    نمی دونم کسی از جنوب استان هم در بین انتخاب شده ها ه
    ست یا نه ؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن