بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26800
تعداد نظرات:۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 9 فروردین 95 3:36 ب.ظ

پیام تسلیت رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان به مناسبت درگذشت عبدالکریم عابدینی

اختصاصی ثلاث- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان به مناسبت درگذشت عبدالکریم عابدینی، از جانب همه همکاران خود در مجموعه بهداشت و درمان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

 

انالله و انا الیه راجعون

به واقع کلمات و جملات عاجزند از به تصویر کشیدن عظمت انسان‌ هایی که بی نام و نشان و بی منت، در همه حال آماده خدمت به مردم هستند. پاداش این بزرگواران نیز تنها نزد خداوند قادر و متعال است و بس.

 

اینجانب همانند تمامی همشهریان  و همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان به محض شنیدن خبر درگذشت  جانسوز همکار عزیزمان اقای عبدالکریم عابدینی و خانواده اش متاثر و متالم شدم  .

این حادثه  دردناک را خدمت شهروندان محترم کنگان ، پرسنل حوزه بهداشت و درمان و خانواده  و بستگان داغدار این عزیزان تسلیت عرض می ‌نمایم.

در این آغازین روزهای سال نو، دست به دعا بر داریم  و برای آن عزیزان رحمت و غفران الهی مسئلت نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد 

بازیاری 

رییس شبکه بهداشت و درمان کنگان

 

به گزارش ثلاث عبدالکریم عابدینی تکنسین مبارزه با بیماریها مرکز ١٧ شهریور کنگان به همراه همسر و فرزندش در کیلومتر ۳۵ جاده فیروزآباد به جم دچار سانحه تصادف شده و جان خود را از دست می دهند.

شایان ذکر است که دو نفر از سرنشینان خودروی روبرویی در این تصادف جان خود را از دست دادند. 

 

 

 

تصویر زیر مربوط به مرحوم عابدینی است

 

 

عبدالکریم عابدینی

نظرات

  1. غمگین says:

    خدا رحمتش کنه و به بازماندگان صبر دهد. بسیار انسان بزرگواری بود.من و خانواده ام از این خبرخیلی متاثر شدیم. من و همسرم شهرستانی هستیم و فقط دو سه بار در مرکز بهداشت برای واکسیناسیون نوزادمون با ایشون برخورد داشتیم. از خبر درگذشتش آنقدر ناراحت شدیم که از شهرستان تعطیلاتمون رو نیمه تموم گداشتیم و برای شرکت در تشییع جنازه اش به کنگان برگشتیم چون خیلی خوش برخورد و با اخلاق بود. مرحوم عابدینی درس بزرگی به ما داد که با مردم رفتار خوبی داشته باشیم تا پس از مرگ مردم ما را به نیکی یاد کنن.خدا رحمتشون کنه.

  2. محمدی says:

    خدا رحمتش کنه .و به خانواده اش صبر بدهد .

  3. وبگرد says:

    تسلیت میگم به خانواده محترم ایشون و همچنین همکاران اون مرحوم.
    ایشون واقعا انسان فوق العاده ای بود،همیشه خوش اخلاق و دوست داشتنی،همیشه رفتار بزرگ منشانه ای داشت.یاد و خاطره اون بزرگوار همیشه در خاطر همه خواهد ماند.
    الفاتحه

  4. فرهنگی کنگانی says:

    ضمن عرض تسلیت به خانواده و اقوام آن مرحومان ازخدا ی بزرگ خواهانم که آنها را مورد رحمت خویش قرار دهد ودربهشت جایشان باشد.باورنمیکنم همین چند وقت پیش بودکه درسرکلاس من برای بچه ها ازبیماری ها و لزوم توجه به بهداشت شخصی سخن می گفت و بچه ها با دقت به سخنانش گوش می دادندوچه مهربانانه به سوالات آنها پاسخ می داد.

  5. کنگانی says:

    روحشون شاد.

  6. همشهری says:

    ضایعه دردناکی است .خدا رحمتشون کنه

  7. قدرت says:

    انا لله و انا الیه راجعون
    با رفتنت کمرم شکست و شهر کنکان که ۳۰ سال برای دیدنت به آن سفر کردم برایم غریب شد .

  8. قدرت says:

    باسمه تعالی
    خدا رحمتت کند عبدالکریم عابدین امام صادق علیه السلام شب ها دو رکعت نماز برای فرزندان و روزها دو رکعت نماز برای والدین می خواندند . من هم به تبعیت آن امام تصمیم گرفتم این نماز ها را به نیت فرزندان و والدین از اول خلقت تا آخر خلقت قربتا الی الله بخوانم . در اولین شب ماه مبارک رمضان بعد از افطاری و به علت خستگی و شدت گرما نماز فرزندان را نخواندم . دختر مهربانت در مقابل چشمانم ظاهر شد و گفت ثواب نماز والدین به پدر و مادرم هم می رسد و ثواب نماز فرزندان نیز به من هم می رسد پس بخوان شب بعد که می خواندم وقتی سوره انا انزلنا می خواندم با تبسمی که حاکی از رضایت بود گفت آفرین . خداوند شما و همه ی گذشتگان و حالیان و آیندگان را بیامرزد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن