بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55624
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 تیر 98 11:27 ب.ظ

پیام تسلیت رئیس دادگستری شهرستان کنگان به مناسبت درگذشت پدر شهید عاشوری

ثلاث- در پی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ عباس عاشوری، پدر شهید محمد عاشوری،  کیامرث شفیعی، رئیس دادگستری شهرستان کنگان، پیامی را به شرح زیر صادر کرد.

 

به گزارش ثلاث، در پی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ عباس عاشوری، پدر شهید محمد عاشوری،  کیامرث شفیعی، رئیس دادگستری شهرستان کنگان، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

*اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها  شی   *

 

 * انا لله و انا الیه راجعون *

 

خبر درگذشت  عالم جلیل القدر و مبارز و مجاهد  انقلابی  حضرت  حجت الاسلام والمسلمین  حاج آقا عباس عا شوری،  موجب تاثر و تالم فراوان گردید . این عالم  بزرگوار که از  مبارزین نهضت امام خمینی (ره)علیه رژیم   طاغوت  در شهرستان کنگان و استان بوشهر بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر امامت جمعه و قضاوت  و هدایت و ارشاد  مردم این سامان خدمات شایان  و قابل تو جهی به مردم و انقلاب اسلامی ارائه نمودند . اینجانب ضمن عرض  تسلیت ارتحال این عالم  عامل و بزرگوار خصوصا به برادر ارجمند ایشان ، آقای حاج  صادق عاشوری، امام جمعه محترم شهر  سیرا ف و سایر برادران و خواهران و بیت مکرم  ایشان و روحانیت معظم  و حوزه های علمیه   شهرستان کنگان و استان  و مردم قدر شناس و ولایت مدار شهرستان کنگان ، از خداوند متعال علو درجات اخروی برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده و خاندان ایشان از درگاه رب جلیل مسئلت داشته و خود را در غم از دست دادن این عالم فرزانه شریک میدانم /

کیامرث شفیعی رییس دادگستری شهرستان کنگان

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن