بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28867
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 تیر 95 3:34 ب.ظ

خطبه های امروز سیراف

جوانان، امام شناسی خود را تعالی دهند/باید با حقوق های نجومی به شیوه عدالت علی برخورد شود

اختصاصی ثلاث- امام جمعه سیراف گفت: باید با حقوق های نجومی به شکل عدالت حضرت علی ع برخورد کرد. سازمان بازرسی و قوه قضاییه دست خیانتکارانی که این زمینه را نیز فراهم کردند قطع کنند

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه سیراف در جمع نمازگزاران این شهر گفت: ابتدا شهادت مظلومانه قطب السالکین امام العارفین   نور المجاهدین امیر نیکیها  حضرت علی علیه السلام تسلیت عرض میکنم. مشکل جامعه ما نداشتن الگو مناسبت در زندگی است.

وی گفت: تمام زیبایی های عالم در وجود این بزرگ شخصیت عالم نهفته است. زیباترین تولد، زیباترین شهادت، زیباترین ایثار، زیباترین انفاق در وجود امام علی بود. شخصیتی که علمایی شیعه وسنی وحتی مسیحیت در موردش کتاب نوشته اند و شایسته است جوانان عزیز، امام شناسی خود تعالی دهند. 

خطیب جمعه سیراف افزود: شب قدر، شب انابه و استغار و توبه، شب استجابت دعاست. امام صادق می فرمایید مقدرات درشب نوزدهم تعین و در شب۲۱ تایید و در۲۳ امضاء میشود. برای تعجیل در فرج امام زمان و مظلومان جهان و برای نابودی تکفیریها دعا کنیم .

عاشوری خاطرنشان کرد: ۶ تیرماه سال۶۰ سوء قصد به حضرت آیت الله خامنه ای رییس جمهور وقت در مسجد ابوذر تهران توسط منافقین بهانه ای برای ادای شکر نعمت ولایت خلف صالح امام راحل که این انقلاب را از فتنه ها نجات داده مثل خورشید میدرخشد و خاری درچشم دشمنان است. 

وی هشدار داد: مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است که باید خانواده ها توجه بیشتری به آن داشته باشند و نظارت بر فرزندانخود را افزایش دهند.   

امام جمعه سیراف افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: درزمینه خیانتها آمریکا درهمین قضیه برجام، آنها کم خیانت نکردند.

حجت الاسلام عاشوری گفت: کسانی که دم از دوستی با امریکا میزنند بدانند که جنس اختلاف وتضاد جمهوری اسلامی ایران با جبهه استکبار و به طور مشخص آمریکا و رژیم غاضب صهیونستی وعوامل و دولتهای ارتجاعی وابسته به آنان در منطقه و حتی داخل کشور فراتر از اختلاف های سطحی وموضعی و مواردی است که چه بسا بتوان مصالحه ومذاکره با بازی ۵۰+۵۰آن را پایان بخشید؛ماهیت این تضادها واصطحکاک ها به هویت وذات هر یک برمیگردد به عبارتی اختلاف ها سطحی نیست بلکه زیربنایی و مبنایی میباشد.سخن از هویت وارزشها وآرمانها وبلاخره همه چیز یک ملت به میان میآید نزاع و تضاد به چیزی شبیه مرگ وحیات شباهت می یابد.

 

 وی در ادامه خواستار شد: باید با حقوق های نجومی به شکل عدالت حضرت علی ع برخورد کرد. برخی از مسولینی که اینگونه حقوق میگیرند، جواب خون شهدا چه میدهند؟ باید بطور جدی برخورد کرد و بسمع مردم عزیز رساند.

خطیب جمعه سیراف با عنوان این مطلب که یک عده در فقر و فلاکت و یک عده اینچنین هستند، این سوال را مطرح کرد: چه کسانی زمینه فساد را فراهم کردند که برخی افراد اینگونه دست چپاول به سمت اموال بیت المال دراز میکنند؟ سازمان بازرسی و قوه قضاییه دستان خیانتکاران را قطع کنند

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن