بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29487
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 12 تیر 95 7:28 ب.ظ

به همت مرزبانان؛

توقیف ۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر کنگان

ثلاث؛ فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف ۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان خبر داد و گفت : این مقدار کالای قاچاق طی یک عملیات کشف شد.

 ثلاث؛ فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف ۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان خبر داد و گفت : این مقدار کالای قاچاق طی یک عملیات کشف شد.
به گزارش ثلاث ؛ سردار “قلندر لشکری” در گفت و گو با خبرنگار پلیس گفت: رصد دقیق تردد شناورهای ورودی و خروجی به کشور از برنامه های مرزبانی در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با بیان اینکه ماموران پایگاه دریابانی کنگان در این راستا به یک فروند شناور مشکوک شده و دستور ایست دادند، افزود : ماموران در بازرسی از این شناور ۶ میلیون نخ سیگار ، ۲۴میلیون ۷۷۳ هزار و ۴۰۸ عدد قرص نیروزا کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان اضافه کرد: ۴۵ هزار و ۴۶۶ میلی لیتر شربت نیروزا ، ۲۷۵هزار و ۶۰۰ میلی لیتر آمپول نیروزا، ۳میلیون و ۸۶۸ هزار و ۵۶۴ گرم پودر نیروزا از دیگر کشفیات به دست آمده طی این عملیات بود.

سردار لشکری در پایان با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این رابطه مطرح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله را ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان با تأکید بر تداوم اقدامات عملیاتی دریابانان این استان در راستای فرامین مقام معظم رهبری گفت : در راستای حمایت از تولیدات داخلی کشور به طور جدی با هرگونه قاچاق برخورد می کنیم.

کالای قاچاق - دستگیری

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. امید says:

    تو رو خدا به جاشوها کار نداشته باشید و براشون پرونده سازی نکنید.جاشو بنده خدا مجبوره کارشو انجام بده،مقصر تاجر و ناخدا هستند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن