بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30920
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 مرداد 95 10:30 ق.ظ

درخشش افتخار آفرینان تیم شنا پتروشیمی جم در المپیاد ورزشی بانوان

ثلاث- پریسا آرین فر با دو مدال طلا، ساینا حمید زاده با مدال نقره و پردیس کارگر با مدال برنز افتخارآفرینان شرکت پتروشیمی جم در المپاد ورزشی بانوان زیر ۲۶ سال بودند.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی جم، چهارمین المپیاد ورزشی بانوان زیر ۲۶ سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی (سراسری کشوری وانتخابی نفت) به میزبانی عملیات غیر صنعتی در شهرستان همدان برگزار گردید و با افتخار آفرینی ورزشکاران تیم شنا پتروشیمی جم همراه بود. 
با توجه به حضور کامل تیم های حاضر در المپیاد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند، تیم شنا پتروشیمی جم با برنامه ریزی مناسب توانست چهار مدال رنگارنگ این مسابقات را از آن خود کند.
 اعضای افتخارآفرین تیم شنا پتروشیمی جم را پریسا آرین فر در رده سنی ۲۰_۲۱ رشته کرال سینه و پروانه مقام اول، ساینا حمید زاده در رده سنی ۱۸_۱۹ رشته قورباغه مقام دوم و پردیس کارگر در رده سنی ۱۲_۱۳ رشته کرال سینه مقام سوم را از آن خود کردند.
اعضای تیم شنا پتروشیمی جم، خانم ها پریسا آرین فر، ساینا حمید زاده، پردیس کارگر، زهرا حمیدی آرانی و یکتا درج با مربیگری فاطمه سادات هاشمی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
امور ورزش ضمن تشکر از مدیریت محترم و تمامی افرادی که در اعزام این تیم نقش داشتند این افتخار آفرینی را به مدیریت محترم و کارکنان و خانواده های ایشان تبریک می گوید.
درخشش-افتخار-آفرینان-تیم-شنا-پتروشیمی-جم-در-المپیاد-ورزشی-بانوان
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن