بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31148
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 مرداد 95 10:15 ق.ظ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر؛

۲۱ سایت خبری در استان مجوز فعالیت دارند / خبرنگاران فضای رسانه ای را مدیریت کنند

ثلاث – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: دولت شاهد ناملایمت های زیادی است و خبرنگاران باید پشتیبان دولت باشند و فضا را آرام نگه دارند.

حمیده ماحوزی یکشنبه‌شب در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند؛ کسانی که به این حرفه وارد شده‌اند باید تلاش کنند تا از این موهبت الهی نهایت استفاده را کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر برای پویایی فضای رسانه ای کشور از خود گذشتگی های فراوانی نشان می دهند، افزود: ورود بدون عشق و علاقه در این وادی سرشار از ناملایمات و مشکلات متعدد باعث خواهد شد هر کسی از این کار دست کشیده و عقب بنشیند.

وی افزوذ: با صبر و حوصله ای که دولت دارد رسانه های ما نیز می بایست بدون دامن زدن به شایعات و رصد حرفه ای اخبار و اطلاعات و اتخاذ تصمیمات بجا، فضای رسانه ای کشور را مدیریت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: این دولت اهمیت زیادی به اهالی رسانه می‌دهد و با اجرای برخی طرح‌ها در تلاش برای مرتفع کردن مشکلات مختلف خبرنگاران مانند ساماندهی خبرنگاران، مجوزها و تبلیغات است.

ماحوزی بیان کرد: در حال حاضر در بوشهر دو روزنامه، ۲۲ هفته نامه و ۱۷۰ سایت در حال فعالیت هستند که از این تعداد سایت بالغ بر ۸۰ سایت در سامانه به ثبت رسیده است و حدوداً ۲۱ سایت خبری از این تعداد دارای مجوز فعالیت هستند.

وی افزود: تا پیش از این تنها ۱ وب سایت خبری مجوز فعالیت داشت و امروز شاهد رشد و سیر صعودی مجوزها هستیم و این امر نشان از اهتمام مجموعه برای بهبود و نظام مند کردن وضعیت فضای مجازی است.

وی گفت: انتظار داریم رسانه های استان بوشهر هر چه سریعتر در صدد اخذ مجوز برآمده تا خبرنگاران ما با شناسنامه مشخص فعالیت نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن