بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 355
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 93 9:39 ق.ظ

صبج امروز/

چمن مصنوعی بندر سیراف با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

به گزارش ثلاث، محمود گودرزی گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش ثلاث، محمود گودرزی صبح شنبه در آئین افتتاح طرح‌های ورزشی بندر سیراف در جمع مسئولان این شهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برنامه‌های بسیار خوبی برای جوانان دارد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به افتتاح پنج طرح ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر، بیان داشت: این طرح‌ها دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و امیدواریم بتوانند نیازهای ورزشکاران را در این مناطق تامین کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با خواسته مسئولان شهر سیراف مبنی بر توسعه امکانات ورزشی ورزشگاه سیراف نیز بیان داشت: به منظور تجهیز این ورزشگاه و ساخت سکو و نورافکن ورزشگاه سیراف، نیمی از هزینه‌ها توسط وزارت ورزش تامین می‌شود و استان نیز باید بقیه اعتبارات را تامین کند.

مجموعه ورزشی سیراف با حمایت وزرات ورزش تجهیز می‌شود

 محمود گودرزی  اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در استان‌های مختلف صورت گرفته است و تلاش داریم تا شاهد گسترش بیش از پیش این فضاها باشیم.

وی اضافه کرد: ورزش نقش بسیار مهمی در پویایی جامعه دارد و لازم است که زیرساخت‌های ورزشی به خوبی توسعه یابد تا جوانان به عنوان نیروی توسعه و پیشرفت کشور بتوانند از این امکانات به خوبی بهره‌مند شوند.

وزیر ورزش و جوانان از افزایش سرانه ورزش در استان‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت یاد کرد و ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی را در دستور کار داریم و برنامه‌ریزی خوبی بدین منظور صورت گرفته است.

گودرزی با اشاره به اهمیت بالای توسعه زیرساخت‌ها در نقاط محروم، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای افزایش امکانات ورزشی جوانان به ویژه در مناطق محروم و دوردست در دولت صورت گرفته است.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی بانوان در سیراف ضروری است

امام جمعه سیراف نیز در این آئین اظهار داشت: توسعه ورزش و فرهنگ ورزشی همواره مورد تاکید بوده است و در تعالیم اسلامی نیز بر این مهم بسیار تاکید شده است که امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد تحقق این موضوع باشیم.

حجت‌‌الاسلام صادق عاشوری با تقدیر از حضور وزیر ورزش و جوانان در این شهر، اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر سیراف یکی از مهمترین خواسته‌های مردم است که امیدواریم شاهد اجرای طرح‌های بسیار خوبی برای استفاده ورزشکاران این شهر باشیم.

وی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی برای بانوان در سیراف، خاطرنشان ساخت: یک سالن سرپوشیده استاندارد ورزشی ویژه بانوان در بندر سیراف باید اجرا شود.

امام جمعه سیراف با اشاره به وجود جوانان مستعد در شهر سیراف، بیان داشت: در صورتی که امکانات و تجهیزات برای این جوانان فراهم باشد می‌توانند کارهای بسیار بزرگی را در زمینه ورزشی انجام دهند.

– — –

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر صبح شنبه در این آئین اظهار داشت: همواره بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر تاکید داشته‌ایم و تلاش داریم تا طرح‌های ورزشی در سریع‌ترین زمان و با کیفیت بالایی ساخته شوند.

شاپور رستمی اضافه کرد: طرح‌های ورزشی بسیار خوبی در استان بوشهر در دست اجرا داریم که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد تسریع در اجرای این طرح‌ها و بهره‌برداری آن باشیم.

وی افزود: سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به استان بوشهر باعث برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر شد و پروژه‌های مصوب این سفر نقش بسیار مهمی در توسعه شهرستان‌های کنگان و عسلویه داشته است که اجرای چندین طرح ورزشی نیز در این سفر مصوب شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح پنج طرح ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بازدید از ورزشگاه در دست ساخت بوشهر نیز از جمله برنامه‌های وزیر ورزش در استان بوشهر است.

رستمی تاکید کرد: نشست شورای ورزش استان بوشهر نیز عصر امروز با حضور وزیر ورزش در استانداری بوشهر برگزار می‌شود و در مورد وضعیت ورزش استان بوشهر تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در ارتباط با وضعیت اجرای چمن مصنوعی بندر سیراف خاطرنشان ساخت: این طرح از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه و کنگان اجرا شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی بندر سیراف با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در مساحت هفت‌هزار متر مربع ساخته شده است.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز ورزشگاه چند منظوره شهر عسلویه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد و تا ساعاتی دیگر نیز سالن رزمی شهر ساحلی بنک و دو طرح ورزشی در مناطق زلزله زده شهرستان دشتی افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه فضاهای ورزشی استان بوشهر، بیان داشت: طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه افتتاح شده و پروژه‌های بسیار مهمی نیز در دست اجرا داریم.

رضا جمشیدی تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر داشته است و شاهد اجرای طرح‌های مناسبی در این راستا هستیم.

وی تاکید کرد: دولت توجه بسیار زیادی به جوانان دارد و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای فعالیت جوانان در بخش های مختلف از جمله ورزش داشته است که ما نیز تلاش داریم تا در استان بوشهر بتوانیم این برنامه‌ها را به خوبی اجرا کنیم.

گودرزی افتتاح چمن سیراف

گودرزی افتتاح چمن سیراف

گودرزی افتتاح چمن سیراف

گودرزی افتتاح چمن سیراف

گودرزی افتتاح چمن سیراف

گودرزی افتتاح چمن سیراف

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن