بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35538
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 آبان 95 11:58 ب.ظ

لزوم توجه بیشتر به مسکن و اشتغال مددجویان

اختصاصی ثلاث – رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشورگفت : اولویت های اصلی کمیته امداد خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان اصلی جامعه و توانمند سازی انان به خصوص در امر مسکن واشتغال است.

به گزارش ثلاث، مهندس فتاح رییس  کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در ادامه سفر به استان بوشهر در نشست شورای عمومی شهرستان کنگان حضور پیدا کرد.

در این دیدار ابتدا مدیر  کمیته امداد شهرستان ضمن بیان خیر مقدم؛ گزارشی از وضعیت شهرستان داد و به بیان نیازمندیهای خانواده ها پرداخت.

وی توانمند کردن خانواده وکمکهای موردی، تک وچند خدمتی از برنامه های اصلی این شهرستان بر شمرد.

رهبر افزود: تاکنون توانسته ایم تعدادی از مددجویان را به مرحله خودکفایی برسانیم که این موضوع از رسالتها وماموریت های ذاتی ماست.

سپس فرماندار و امام جمعه شهرستان کنگان نیز با ارائه مطالبی آمادگی خود جهت همکاری از مددجویان اعلام حمایت نمودند.

در ادامه این نشست  که باحضور مدیر کل کمیته امداد وپرسنل امداد شهرستان کنگان برگزار شد، مهندس فتاح  با اشاره به تعامل خوب دولت ومجلس با کمیته امداد گفت: دولت و مجلس بیشترین تعامل با کمیته امداد دارند و اگر تاکنون مشکلی بوده که حل نشده، به این دلیل است که از طرف امداد بیان نشده است.

ایشان با اشاره به نحوه ی هزینه کرد درامدها وکمک های مردمی در هر استان تاکید نمود: ریالی از در امد های هر استان به خارج از استان یا شهرستانی انتقال داده نخواهد شد.

مهمترین کاری که امدادگران می توانند برای کمک به اقشار اسیب پذیر انجام دهند ، شناسایی و اولویت بندی نیازهای مددجویان برای ارائه خدمات بهتر به آنان است .نباید مدد جویان وجامعه هدف نهادهای حمایتی را افرادی بیچاره ،درمانده،وفقیر قلمداد کرد بلکه جامعه ی مددجویی را باید خوب شناخت ونگاه درمانده بودن را نسبت به انان تغییر داد .

مهندس سید پرویز فتاح -رئیس کمیته امداد در این سفر به شهرستان از خانواده تحت حمایت کمیته امداد  شهرستان دیدار کرد.

وی اشاره کرد : اولویت های اصلی کمیته امداد خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان اصلی جامعه و توانمند سازی انان به خصوص در امر مسکن واشتغال است.

وی افزود: تقویت وگسترش در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان امری ضروری است واصل کار ما این است که مددجویان پس از توانمند شدن از حمایت امداد خارج شوند .

فتاح با تاکید بر اینکه مددجویان باید بر اساس اولویت مورد حمایت وخدمت رسانی قرار گیرند افزود: امدادگران در کمیته امداد باید به صورت اورژانسی عمل و در لحظه و با سرعت و دقت به کار مددجویان رسیدگی کنند.

وی خطاب به امدادگران گفت: در این شهرستان مشکل مسکن واشتغال به جد پیگیری وحل وفصل شود و پس از رفع این مشکل به عمق خانواده ها بروید مشکلات فرهنگی انان را شناسایی وسعی کنید به بهترین نحو و با راهنمایی های موثر انها را برطرف کنید.

فتاح  در این سفرو در ادامه ی دیدار خود با مسئولین شهرستان تاکید کرد: باید همه ی مددجویان به سفرهای زیارتی بروند که در همین راستا از اعزام ۲۰۰ نفر از ایتام به مشهد مقدس خبر داد.

img_20161104_234519 img_20161104_234556 img_20161104_234601 img-20161104-wa0038

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن