بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3598
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 شهریور 93 1:55 ب.ظ

خانه ملت"

زاکانی به لاریجانی: دیکتاتور، دیکتاتور!

به گزارش ثلاث و به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به برخی اعتراضات مبنی بر اینکه نحوه رأی‌گیری امروز مجلس برای تعیین تکلیف موضوع انتخاب ناظران بر مطبوعات و صداوسیما نوعی استبداد است، گفت: قطعاً استبداد بد است اما اگر این موضوع […]

به گزارش ثلاث و به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به برخی اعتراضات مبنی بر اینکه نحوه رأی‌گیری امروز مجلس برای تعیین تکلیف موضوع انتخاب ناظران بر مطبوعات و صداوسیما نوعی استبداد است، گفت: قطعاً استبداد بد است اما اگر این موضوع بد است، به طور حتم استبداد اقلیت بدتر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اعتراض علیرضا زاکانی که در صحن علنی با صدای بلند “دیکتاتور، دیکتاتور” می‌گفت، تصریح کرد: این دیکتاتوری نیست، چطور می‌گویید دیکتاتوری است؟ دیکتاتوری را کسانی می‌کنند که رأی مجلس را قبول نمی‌کنند. از طرف دیگر براساس آیین‌نامه رئیس مجلس باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند و من در رابطه با این موضوع ابهام داشتم و شما باید براساس آیین‌نامه به آن احترام بگذارید.

وی ادامه داد: از طرف دیگر چطور در جاهای دیگر رئیس مجلس نظر می‌دهد و آن دیکتاتوری نیست، اما اینجا دیکتاتوری است؟

لاریجانی همچنین در پاسخ به اعتراضات زاکانی مبنی بر اینکه رأی نمایندگان مجلس در صحن علنی موافق نظر کمیسیون فرهنگی بوده است، گفت: آرای مخالف به اضافه آرای ممتنع در مقابل رأی کمیسیون بوده است و این مانند روند بررسی و تایید صلاحیت وزرا است، از این‌رو اکثریت مجلس با نظر کمیسیون فرهنگی مخالف هستند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن