بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4166
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 شهریور 93 3:33 ب.ظ

کپری در شرجی

سیراف در سایه سار خورشید

وبلاگ کپری در شرجی نوشت : امروز پنجشنبه در آستانه جشن تولد بضعه ی مصطفی حضرت رضا (ع) دوتن از خادمان بارگاه ملکوتی آن امام در میان استقبال پرشور مردم ولایتمدار سیراف وارد این شهر شدندو در هفتمین دوره جشن های مردمی”زیر سایه خورشید” همزمان با دهه کرامت درجشن تولد نمادین آن امام شرکت جستند. […]

وبلاگ کپری در شرجی نوشت : امروز پنجشنبه در آستانه جشن تولد بضعه ی مصطفی حضرت رضا (ع) دوتن از خادمان بارگاه ملکوتی آن امام در میان استقبال پرشور مردم ولایتمدار سیراف وارد این شهر شدندو در هفتمین دوره جشن های مردمی”زیر سایه خورشید” همزمان با دهه کرامت درجشن تولد نمادین آن امام شرکت جستند.

در این مراسم خدام حرم رضوی در میان انبوه مردم پرچم متبرک به حرم مطهر را با سلام و صلوات تا جایگاه نماز (حسینیه امام) حمل کردند.

مردم ولایی سیراف نیز با حضور خود در میان اشک شور و شوق با پخش شیرینی و شربت وگلاب پاشی مقدم این کبوتران حرم را گرامی داشتند.

خاطر نشان می شود این دوره جشن ها هر ساله در ۲۰۰شهر از سراسر کشور اسلامی مان ایران و ۴۵ شهر از ۱۰ کشور دیگر جهان به منظور ترویج و تقویت شعائر الهی و تقویت دوستی با اهل بیت پیامبر و توسعه ی حرم معنوی آن امام همام برگزار می‌شود.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن