بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44170
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 31 شهریور 96 9:27 ب.ظ

برترینهای جشنواره تئاتر استانی بوشهر معرفی شدند

ثلاث – بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با معرفی برترینهای تئاتر به کار خود پایان داد.

 بر اساس رأی هیئت‌داوران در بخش آثار برگزیده بدون اولویت نمایش «دوئلونا» اثر محسن حلوایی و تئاتر «رئیس» از شیما جوادپور به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 در بخش کارگردانی نیز با تقدیر از سعید گلچمن کارگردان نمایش «مده آ» از محسن حلوایی به خاطر دوئلونا، شیما جوادپور رئیس و فضل‌الله عمرانی «آواز ماهی‌ها در مرداب» به عنوان کارگردانان برتر تجلیل به عمل آمد.

در بخش نویسندگی متن با تقدیر از حبیب خدامی نویسنده نمایش «١٣٢١»، شیما جوادپور رئیس، علی نبی پور «رویای یک نفر در این حوالی گم شده است» و رضا مختارزاده نویسنده «پروتز» به ترتیب به عنوان رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش بازیگری مرد نیز هیئت‌داوران جشنواره با تقدیر از احمدرضا قربانی به خاطر بازی در نمایش دوئلونا، ایمان دبیری ۱٣٢١، محمد بازدار پروتز و سعید گلچمن مده آ را به عنوان بازیگران رتبه اول تا سوم معرفی و تجلیل کرد.

بر اساس رأی هیئت‌داوران با تقدیر از طاهره گلچمن برای بازی در نمایش مده آ، رتبه‌های نخست و دوم بازیگری زن به الهام چنانی بازیگر نمایش رویای یک نفر در این حوالی گم شده است و المیرا ناصری پروتز رسید و زیبا دریاسفر بازیگر آواز ماهی‌ها در مرداب و فرشته جمالی مده آ نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در بخش گریم این جشنواره با تقدیر از زیبا دریاسفر برای گریم نمایش آواز ماهی‌ها در مرداب از گلناز نیسنی مده آ به‌عنوان برگزیده تجلیل شد و در بخش بروشور نیز با تقدیر از سلمان قاسمی وحدت آواز ماهی‌ها در مرداب از علی خادم دوئلونا به عنوان برگزیده تجلیل شد.

هیئت داوران جشنواره در بخش طراحی لباس نیز لیلی منصورنژاد طراح لباس نمایش دوئلونا را مورد تقدیر قرار داد و سهیل عباسی «شوک آل» به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفت.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن