بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 586
تعداد نظرات:۳۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 خرداد 93 6:40 ب.ظ

فوری/

۵ کشته و ۳ زخمی در تصادف ۲۰۶ با پراید در مسیر کنگان به بوشهر+ تصاویر

به گزارش ثلاث؛ بر اثر تصادف سواری ۲۰۶ با پراید در مسیر کنگان بوشهر بعد از پلیس راه ۵ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند .

به گزارش ثلاث؛  بر اثر تصادف سواری  ۲۰۶ با پراید  در مسیر کنگان بوشهر بعد از پلیس راه   ۵ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند .

8

 بر اساس این گزارش ،ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه  در کیلومتر ۳ پلیس راه کنگان بوشهر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با سواری پراید متاسفانه ۵ نفر از سرنشینان این دو خودرو جان باختند و ۳ نفر زخمی که حال آنها نیز تا کنون وخیم گزارش شده است.
مهدی دوراهکی یکی از پرسنل اورژانس ۱۱۵ دوراهک گفت : در پی اعلام یک فقره تصادف در محور کنگان به طرف بوشهر بلافاصله  جهت امداد و نجات به صحنه اعزام شدیم که متاسفانه در این حادثه علارغم  تلاش تیم امداد و بیمارستان کنگان تاکنون ۵ نفر کشته شده اند که از این ۵ نفر دو نفرخانم و یک دختر خردسال و یک مرد که متاسفانه یکی از خانمها نیز باردار و ۷ ماهگی بارداری  را سپری می کرد به همراه فرزند در شکم جان باختند و سه نفر که یک پسر و یک دختر و یک مرد نیز در حال اقدامات پزشکی بر روی آنها می باشیم.
همچنین کارشناس تصادفات پلیس راه کنگان اعلام کرد: مقصر این حادثه پژو ۲۰۶ می باشد.
سروان چمن کار افزود: دو خودرو سواری که در مسیر کنگان به طرف بوشهر در حال حرکت بودند بر اثر سرعت بالای خودرو ۲۰۶ و برخورد این خودرو در حال سبقت با سواری پراید هر دو خودرو از جاده منحرف و با سرعت بسیار زیاد با دهانه  پل برخورد و هر دو خودرو واژگون شدند.
لازم به ذکر است خودرو سواری ۲۰۶ از کاکی شهرستان دشتی و سواری پراید نهاوندی بوده است./ پارس خلیج
9 5 6 3 4 8 7 1 2
برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    خدا همشون رو بیامرزه

  2. قبادی says:

    آه زندگی واقعا تو به چه دردی میخوری که انسانها به خاطر تو این همه جنایت،قتل،جنایت، حق خوری، ظلم،…. خداوند همه ما را به راه خودش هدایت کند

    • جعفر says:

      آقای قبادی
      این چیزایی که گفتی چه ربطی به این مطلب داشت
      کو ظالم کو ستم گر کو قاتل کو جنایت کار تو این حادثه چرا نمیتونیم همه چیزو سر جای خودش استفاده کنیم

    • ناشناس says:

      آقای قبادی خواهشاً حرف مفت نزن

    • سیراف says:

      چه ربطی داشت؟؟؟
      (احتمالا به خاطر تحریم هاست که باعث شده تورم در کشور شدت یابد و با شدت یافتن تورم اعصاب داغون شده و اعصاب که داغون بشه راننده احتیاط نمی کنه وئ سرعت میره و بعد تصادف و … پس این اتفاق نتیجه ی مستقیم(!) تحریم ها و تورم است و نه بی احتیاطی و سرعت بالای ماشین و ایمن نداشت و …

  3. ناشناس says:

    خدا رحمتشون کنه

  4. ناشناس says:

    آخه چرا………

  5. sahmojenobi.ir says:

    از خداوند منان برای آن خانواده صبری عظیم وبرای رفتگان روحی شاد وارام خواستاریم

  6. هم وطن says:

    خدا رحمتشون کنه
    در فاصله ۳ کیلومتری پلیس راه، بعد از گذشت ۴۰ دقیقه از تصادف پلیس در صخنه حاضر شده.. دیر رسیدن اورژانس در صورتی که دو نفر فوت کرده بودن و بقیه افراد زنده بودن.
    واقعا صحنه ی تخلی بود که از نزدیک شاهد اون بودم.. کم بود امکانات در بیمارستان کنگان بیداد میکنه..
    خدا به بازماندگانشون که پدر و یه پسر بچه بود صبر بده.
    لعنت بر این زندگی که هیچ ارزشی نداره.. ثلاث جان خیلی حرفها دارم اما مطمئنم اگر بگم تایید نمیکنی..!!
    عمر آدمی خیلی بی ارزش شده خیلی.. وای بر مملکتی که …………. پارتی میخواد.

  7. پرسنل اتاق عمل says:

    ما پرسنل بیمارستان کنگان به این خانواده های داغدار صمیمانه تسلیت میگوییم. در آن شب حادثه پرسنل بخشهای اورژانس و اتاق عمل هر چه در توان داشتن جهت نجات جان مصدومان این واقعه تلخ بکار بستن. ما اتاق عملیها هم از ساعت ۲۱ الی ۰۳:۰۰ بامداد توانستیم پدر و پسری که به علت پارگی طحال دچار خونریزی شدید داخلی بودند از مرگ حتمی نجات دهیم. به جراح محترم بیمارستان -آقای دکتر حسامی -هم واقعا باید خسته نباشید گفت. انشاله که خدا قبول کنه!

    • شهروند سیرافم says:

      تشکر از شما بابت زحماتتان…می دانم بعد از این همه نقد از بیمارستان کنگان، یه تشکر مثل یه قهوه داغ در روز سرد زمستانی می چسبد.

  8. سعید says:

    من تو بیمارستان شاهد ضجه زدن فرزند اون مادر بودم…
    خدا رحمتشون کنه…
    سواری پراید چه گناهی داشته؟
    کاش کسی بود که جواب این چراها رو بده

  9. بی نام says:

    ای خدا چرا کسی که که تو صحنه رانندگی مقصر نیست باید بمیره.خدا چراااااا؟؟؟

  10. روژین says:

    در این حادثه دوست عزیزم ودختر نازش روژین۶ساله برای همیشه رفتندتسلیت به اقای باغبان وپسرش.

  11. فیاض سیف (گناوه ای( says:

    سلام
    خدا ما و همه اونها رو رحمت کنه.

    افسر راهنمایی و رانندگی تو گزارش اولیش قید کرده که خودرو ۲۰۶ به علت سبقت گرفتن بیجاش مقصره و باعث فوت بیشتر سرنشین های خودش و و یکی از سرنشین های پراید شده که تو سایت ها هم هست.
    به تازگی از نزدیک شاهد بودم راهنمایی و رانندگی داره تحت تاثیر ….. اقدام به مقصر کردن پراید هم میکنه.

    خواهشا دین و ایمون رو کنار نزاریم و فراموش نکنیم که خدایی هم هست .حالا چه نهاوندی باشه چه بوشهری ……عدالت رو فراموش نکنیم.

  12. مریم says:

    واقعا دردناکه خدا صبر بده

  13. ناشناس says:

    زنه استینارو زده بالا النگوهارو انداخنه بیرون اومده تماشا

  14. بوشهری says:

    دلیل ۵کشته استاندا رد نبودن جاده است کاملا واضعه

  15. بهار says:

    با سلام
    ابتدا برای درگذشت این همشهریان گرامی طلب مغفرت میکنم و سپس می گویم چند عامل باعث این حادثه دلخراش شده یکی خواست خدا و دوم سرعت زیاد ماشین وسوم جاده خراب و چهارم طبق معمول نبود امکانات بیمارستانی خدا نکنه کسی راهش بی افته اونجا برگشتنش با خداست کی میخوان مسعولین پیگیر باشن خدا می دونه چقد داد بزنیم بابا از صبوری مردم سو استفاده نکنید وظیفتون رو انجام بدین خدایی هست
    با تشکر از ثلاث

  16. mohammad says:

    خدا رحمتشون کنه……؟

  17. مصطفی - برازجان says:

    با سلام
    خدا درگذشتگان حادثه رو رحمت کنه! ظاهرا پس از چند روز پلیس راه مرکز استان دلیل حادثه را ورود ناگهانی پراید از شانه خاکی به راه اصلی عنوان کرده است. از این حوادث همواره باید درس گرفت: اگر جاده استاندارد بود، اگر پل لبه و محافط فلزی داشت،اگر تل خاکی لعنتی اونجا نبود،اگر راننده پراید در هنگام ورود به جاده اختیاط می کرد(به فرض درست بودن علت نهایی حادثه)،اگر راننده ۲۰۶ با سرعت مطمئن تری رانندگی می کرد(بافرض سرعت بالا) و تا دلتان بخواهد اگرهای دیگر قطعا این حادثه بروز نمی کرد.خود من عقیده دارم غیر استاندارد بودن این جاده ۵۰-۴۰ ساله عامل اصلی مرگ این ۵ بی گناه است. باید از اداره کل راه و شهرسازی پرسید بعد از ۷-۶ سال از اتمام پروژه بزرگراه سیراف چرا این قطعه (کنگان دوراهک) هنوز غیر استاندارد است؟مگر نه اینکه وقتی بزرگراه احداث می شود به واسطه افزایش سرعت از۹۰ به ۱۱۰ کیلومتر،باید همه قسمت ها دارای شانه مناسب،کیفیت خوب آسفالت و پل هایی با حفاظ های مناسب باشند پس این همه تاخیر برای چیست؟مسئولان بدانند در برابر قصورشان همواره باید پاسخگو باشند به خصوص اگر قصورشان اینگونه به حق الناس آمیخته باشد.

  18. امين16 says:

    خدا همشونو بیامرزه وبه بازماندگتنشون صبر بده.در ضمن با بهار کاملا موافقم که برگشتن کسی که میره بیمارستان کنگان با خداست…………………..

  19. شایسته says:

    خدا رحمتشون کنه، هرکس مقصر باشه فرقی نمیکند مهم خودشان بودند که رفتند

    • ایرانی says:

      چرا هیچ کی نمیگه ماشین های که ما سوار میشیم ایمن نیستن تا کی باید سایپا وایران خودرو از خون مردم بخورن و ماشین غیر استاندارد به مردم بچاپونن

  20. حامد says:

    خدا رحمتشون کنه

  21. mh says:

    من که قبلا گفتم جاده خیلی باریکه با این که شیبش بهتر شده ولی هنوز استاندارد نیست و شانه و علائم مناسبی ندارد فکر کنم باید چندتا کشته دیگه بدیم شاید درست بشه البته من بی احتیاطی بعضی از راننده ها رو انکار نمیکنم
    خدا بیامرزه

  22. امید جهانیان says:

    با سلام و تشکر از همه عزیزانی که نسبت به ما ابراز لطف و همدردی کردند..من پسر اون مردی هستم که سرنشین پراید بود و در این حادثه دلخراش به دلایل بسیار ( سرعت بالای ۲۰۶ و کم عرض بودن جاده ایمن نبودن خودرو نداشتن شانه خاکی ناتوانی در کنترل ماشین و…..)جونشو از دست داد..از همه شما خواهش میکنم اگر مطلبی عکسی فیلمی در این زمینه دارین که چگونگی وقوع حادثه رو بیان میکنه و یا بعد از حادثه رو با من تماس بگیرین..ممنون از همه شما..
    ۰۹۳۵۳۷۹۹۰۰۴
    امید جهانیان

  23. شهروند says:

    پرسنل محترم اتاق عمل بیخود از پزشک جراح بیمارستان تشکر نکنید فقط وظیفش انجام داد و داره میلیونی حقوق میگیره در ضمن من خودم از پرسنل علوم پزشکی بوشهر شنیدم که این دکتر مشکل اخلاقی داره برای همین فرسادنش کنگون
    خدایا محرومیت تا کی؟اینقدر نفت اینقدر گاز

    • ناشناس says:

      واقعا براتون متاسفم .جناب دکترحسامی از پزشکان باشخصیت و باسواد میباشند .بیخود در مورد کسی اطلاع ندارید نظر ندهید.همچنین مردم کنگان از ایشان بسیار راضی هستند.از خدا برایشان طول عمر وسلامتی خواستاریم

    • شهروند says:

      برای خودتون متاسف باشید. من هم از مردم کنگان هستم. ظاهرا شما اطلاع ندارید و نباید صحبت کنید.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن