بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61529
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 شهریور 99 5:14 ب.ظ

سقف شیبدار

ثلاث – آیا قصد خرید سقف شیبدار دارید؟ پس به احتمال دوچندان دوست دارید بدانید اصطلاح سقف شیبدار به چه جور سقف‌هایی اطلاق می‌شد!

آیا قصد خرید سقف شیبدار دارید؟ پس به احتمال دوچندان دوست دارید بدانید اصطلاح سقف شیبدار به چه جور سقف‌هایی اطلاق می‌شد! اگرچه با شنیدن اسم این مدل سقف مجسم کردن صورت ظاهری آن در ذهن عمل رنج نیست ولی خوب تر است بدانید که به سقف‌هایی که از دستکم ۳۰ سکو تا حداکثر ۹۰ رتبه شیب دارا‌هستند , سقف شیبدار گفته می گردد . خرید این مدل از سقف‌ها این ایام به یکی‌از اولویت‌های اشخاص تبدیل شده‌است چراکه مزیت‌های متعددی به همراه خواهند داشت ; مثلا شما می توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر , نمای زیباتری داشته باشید!

استحکام و پایداری سقف ساختمان هم از سایر عواملی است که نمیتوان از اهمیت آن چشم‌پوشی کرد ; از همین‌رو خوبتر است با یک گزینش صحیح برای گونه سقف , نیز هزینه‌های جانبی را از لیست ساخت و ساز خویش خط بزنید و نیز در آتی ناچار به پرداخت هزینه‌هایی بیشتر برای تعمیر و یا این که بده بستان سقف نشوید . تا انتهای این مقاله از ایمن بام با ما همراه باشید تا شمارا با مزایای سقف‌های شیبدار و پوشش تخته وی اس بی آشنا کنیم .

خرید سقف شیبدار ; یک گزینش منطقی و اقتصادی برای تجدید بنا ساختمان

ساخت و ساز و یا این که چه بسا نوسازی یک ساختمان مدام پرهزینه بوده است و میتواند صاحبان سازه را با چالش‌های متعددی مواجه کند! البته صرفا یک تعیین هوشمندانه می تواند برآورد پایانی هزینه‌ها را کم کند . یک کدام از المان‌هایی که نیز در ساخت و ساز سازه و نیز در بده بستان و مرمت آن تاثیر بسزایی دارااست , سقف ساختمان است . هر سازه‌ای به یک سقف مستحکم و مقاوم نیاز داراست که علاوه بر نگهداری جذابیت نمای ظاهری ساختمان , منجر ارتقاء ارتفاع قدمت سازه و کاهش خسارت‌های وارده به آن شود . ممکن است شینگل چشم باشید که سقف‌های شیروانی و سقف شیبدار در بخش ها شمالی مملکت بیشتر مورد استعمال قرار میگیرند ; یکی‌از عارضه ها خرید سقف شیبدار در بخش ها شمالی , بارش مضاعف و رطوبت هوای بالا درین بخش ها است .

آب باران و یا این که برف با گاز از روی سقف شیبدار راز می خورد و یاری می کند تا این نم و رطوبت آسیبی به ساختمان وارد نکند . ولی به کار گیری از این گونه سقف‌ها خاص به بخش ها شمالی نیست! شما می توانید از آنها با پوشش‌های متنوعی که دارا‌هستند برای ویلا , آلاچیق و رمز درب‌های خویش به کارگیری فرمائید . پوشش‌های سقف شیبدار با این که متنوع می باشند البته مشخصاتی شبیه دارا‌هستند و می توانید از یکی آن ها متناسب با دسته سقف خویش و اقلیمی که در آن بومی می‌باشید استعمال نمائید . درپی با بعضی از مزایای به کار گیری از این سقف‌ها بیشتر آشنا میشوید .

هزینه کمتری پرداخت میکنید

یکی مزیت‌هایی که اکثر زمان ها اشخاص را برای خرید سقف شیبدار ترغیب نموده است , بها مقرون به صرفه و اقتصادی آن است . ساخت و ساز و نوسازی ساختمان‌ها هزینه متعددی بر روی دست صاحبان آنها میگذارند البته این هزینه‌ها با انتخاب‌های صحیح می توانند به دستکم کاهش یابند! یکی‌از المان‌هایی که گزینش آن امداد میکند تا بدون چاره به پرداخت هزینه‌های جانبی بیشتری نباشید , سقف شیبدار است . بعضا از پوشش‌هایی برای این مدل سقف‌ها موجود است که نیاز به مصالح و آهن آلات متعددی ندارند ; بدین ترتیب با خرید آنها هزینه کمتری برای خرید آهن پرداخت میکنید .

نمای زیباتری برای ساختمان می‌سازید

یکی‌دیگر از مزیت‌هایی که خرید سقف شیبدار برای مالک سازه به ارمغان می آورد , جذابیت فراوان نمای بیرونی ساختمان است . در صورتیکه در حالا ساخت و یا این که نوسازی یک ویلا می باشید حتما می دانید به به عبارتی مقدار که دکورا سیون داخلی اهمیت داراست , نمای بیرونی و چشم‌انداز ویلا هم مورد اهمیت است . از همین‌رو بین گونه های متعدد سقف و بام میتوانید با تعیین سقف‌های شیبدار , در قبال پرداخت هزینه‌ای کمتر نمای جذاب‌تری به ساختمان خویش ببخشید .

تخته osb؛ عایقی مقاوم برای سقف ساختمان

اگر به دنبال یک پوشش و عایق مقاوم هستید و در عین حال به استفاده از چوب در نمای ساختمان خود علاقه دارید، یکی از انتخاب‌های پیش‌رو تخته او اس بی است. این تخته با رشته تراشه‌های چوبی جهت‌دار ساخته شده است که توسط نوعی چسب ضدآب به یک‌دیگر چسبیده‌اند و همین عامل آن‌ها را در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم کرده است. از مزایای استفاده از تخته osb می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن آن‌ها در شرایط خشک و مرطوب ثابت است
  • با محیط زیست همخوانی دارند و قابل بازیافت هستند
  • وزن سبکی دارند و نصب آن‌ها سریع‌ و راحت‌تر قابل انجام است
  • عایق بندی مناسب در برابر باران، نم و رطوبت
  • عدم ایجاد حفره و ورقه ورقه شدن با گذشت زمان
  • عدم نفوذ و لانه گزینی حشرات
  • دارای قابلیت رنگ زدن
  • عدم وجود نقاط پوک و تو خالی در بافت تخته osb
  • محکم و مقاوم در برابر ضربه و صدمات فیزیکی

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن