بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23830
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 آذر 94 0:50 ق.ظ

جمشیدی در شورای اداری مطرح کرد:

ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهمترین وظیفه مسئولین است

ثلاث- فرماندار کنگان گفت:: ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین وظیفه مسئولین است

به گزارش ثلاث، عباس جمشیدی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به انتخابات اسفندماه عنوان داشت: همه برگزار کنندگان انتخبات بایستی با رعایت اصل بی طرفی بستر را برای انتخاباتی سالم و پرشور فراهم کنند.

وی خطاب به مسئولین و عوامل اجرایی انتخابات گفت: در امر انتخابات نه مرعوب و نه مفتون هیچ شخص – حزب – جناح و گروهی نشوید و اصل مهم بی طرفی که موجب جلب اعتماد مردم می شود را رعایت کنید.

جمشیدی خطاب به مسئولان شهرستان گفت: هر مسئولی که قانون را رعایت نکند و له یا علیه کاندیدایی موضع بگیرد جایی در این شهرستان ندارد.

وی رعایت قانون را اصل مهم و اساسی در انتخابات دانست و بیان نمود: همه اعم از کاندیدا- طرفداران و مسئولان برگزاری امر انتخابات باید احترام و عمل به قانون را نصب العین خود قرار دهند.

نماینده دولت در شهرستان کنگان با بیان اینکه در حال حاضر تمهیدات لازم برای ثبت نام از کاندیدای مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است ، خطاب به کاندیدای احتمالی گفت: کاندیدا از دادن وعده های غیر قابل عمل ، تبلیغات زود هنگام ، تضعیف و تخریب ، سیاه نمایی علیه کارآمدی نظام دینی اجتناب کنند.

جمشیدی به جایگاه شورای نگهبان نیز اشاره و اظهار داشت: عده ای می کوشند تا شورای نگهبان و دستگاه اجرایی انتخابات را مقابل یکدیگر قرار دهند و حال اینکه این دو مکمل یکدیگرند و هر کدام طبق قانون اساسی وظیفه خود را انجام خواهند داد.

 فرماندار کنگان در بخش دیگر به تلاش دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف و اعلام غیر نظامی بودن جریان هسته ای ایران اسلامی توسط آژانس اشاره و عنوان نمود: این موفقیت ها در سایه تایید و حمایت رهبری معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران حاصل شده است.

وی گفت: موفقیت های حاصله و تلاش خستگی ناپذیر دولت نوید بخش آینده ای روشن برای کشور است.

جمشیدی به موضوع نقد پذیری دولت اشاره و بیان داشت: در جریان هسته ای و موضوع برجام نیز دولت نصایح خیرخواهانه و نقد منصفانه ای که موجب تعالی کشور و اجرای بهتر امور شده را پذیرفته اما متاسفانه عده ای همچنان سنگ مخالفت و نقد غیر منصفانه را در پیش گرفتند که توصیه می شود این افراد مصالح ملی را فدای منافع فردی و حزبی خود نکنند.

رییس شورای اداری به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره و گفت: دولت توان خود را صرف اجرای این دستور مهم و کارشناسی شده رهبری فرزانه انقلاب قرار داده و این دولت معتقد است برون رفت از مشکلات موجود در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی میسر است.

وی به اهمیت اجرای دقیق کمی و کیفی پروژه ها و نظارت دقیق بر حسن اجرای کار در دولت تدبیر و امید اشاره و بر ضرورت اهتمام مسئولان و دستگاهها در این راستا تاکید کرد.

جمشیدی به اهمیت شهرستان کنگان اشاره و با بیان اینکه هم اکنون پدیده های شومی مانند زمین خواری – دریا خواری – کوه خواری و اخیرا دره خواری در این شهرستان انجام شده است گفت: با تلاش های صورت گرفته و عزم جدی مسئولان و دستگاه قضا در سال جاری ۲۱۸ هکتار از اراضی از دست زمین خواران خارج و به بیت المال برگردانده شده است.

فرماندار کنگان در بخش دیگر با گرامیداشت هفته وقف بر لزوم ترویج فرهنگ وقف تاکید کرد.

جمشیدی در بخش پایانی با اشاره به میزبانی عالی مردم کنگان از کبوتران سبکبال آسمانی در ماه محرم و صفر از مردم و مسئولان تشکر کرد.// ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن