بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6345
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 26 مهر 93 5:26 ب.ظ

۱۱۸ موبایل

NumberBook یک سرویس اطلاع رسانی جهانی می باشد که مشخصات شماره تلفن های مختلف در سراسر دنیا را به شما می دهد. در واقع هر اطلاعاتی را که درباره شماره های مختلف بخواهید با این برنامه می توانید بدست آورید. NumberBook که مشابه یک دفترچه تلفن جهانی عمل می کند برای گرفتن اطلاعات، نیاز به ذسترسی […]

دفترچه تلفن جهانی NumberBook v1.0.7NumberBook یک سرویس اطلاع رسانی جهانی می باشد که مشخصات شماره تلفن های مختلف در سراسر دنیا را به شما می دهد. در واقع هر اطلاعاتی را که درباره شماره های مختلف بخواهید با این برنامه می توانید بدست آورید. NumberBook که مشابه یک دفترچه تلفن جهانی عمل می کند برای گرفتن اطلاعات، نیاز به ذسترسی به اینترنت دارد. همچنین برای استفاده از این برنامه نیازی به اینکه گوشی شما روت شده باشد نخواهید داشت.

 

 

اندروید ۲٫۱ و بالاتر

۶۶۲٫۸۰ کیلوبایت

دانلود NumberBook v1.0.7

نظرات

  1. سیراف says:

    با سلام ثلاث جان، این نرم افزار از لحاظ امنیتی بسیار مشکل دارد.
    در واقع سوال اصلی این است که این نرم افزار اطلاعات خود را از کجا می گیرد یعنی زمانی که شما یک شماره را جستجو می کنید اطلاعات این شماره را از کجا گیر می آورد؟
    آیا از وب سایت یا دیتا سنتر های مخابرات ایران می دزدد؟ خیر
    آیا از روی اینترنت جستجو می زند و اگر فرد در یکی از صفحات اینترنتی با آن شماره ثب نام کرده باشد، از آن طریق نام فرد را می یابد؟ خیر
    در واقع کار این نرم افزار به این صورت است که در ادامه می آید و همین کار، مشکل امنیتی بالایی را در پی دارد.
    کار این نرم افزار به این صورت است که از داده های Contact ( مخاطبین) خود استفاه کنندگان نرم افزار، استفاده می کند. به این صورت که برای اولین بار که کاربر با آن نرم افزار ، یک شماره را جستجو بزند، این خود نرم افزار است که ابتدا تمام مخاطبین کاربر را به سمت وب سرور نرم افزار می فرستد تا لیست شماره های خود را بروز کند و جستجو نیز از همین شماره ها انجام می شود. حال وای به روز کسانی که شماره رمز دوم و حساب خود را در مخاطبین نگه می دارند.
    کافیست کلمه ی رمز دوم یا شماره حساب را در نرم افزار جستجو کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید.
    جنوب دیتا – سیراف

  2. دینا says:

    رمز کارت؛؛؛؛ بدون در دست داشتن کار …‌و اینکه طرف ندونه رمز کارت مال کدوم یک از مخاطبین است…..مطمعنا بی مصرفه‌…….

    • سیراف says:

      اگه این جور که شما فکر می کنین پس هک حساب و کارهای یعنی کشک… بدست آوردن رمز دوم یعنی بیش از نیمی از کار .
      اصلا رمز کارت رو در نظر نگیری همین که مخاطبین شما رو بدون اینکه خبر دار بشی داره به سمت سرورش ارسال می کنه یعنی مشکل امنیتی ( بگذریم از اینکه کسایی هستند که شماره کارت و رمز دوم و CVV2 و تاریخ انقضا و چیزایی دیگه ای که شما دوست دارین رو جهت خرید اینترنتی در مخاطبین نگه می دارند)

  3. ایرانی says:

    نیست حساب ما پر از پول

  4. مهدی says:

    مخاطبین شما نیست آدم های مهمی هستند که اطلاعاتتون رو گرفت الانه که سازمان سیا میات دنبالت

  5. نیلو کافی نت کنگان says:

    سلام …

    به نظر من هر نرم افزاری در جای خودش هم خوب عمل میکنه و هم عمل عکس رو به همراه داره و این یعنی روش استفاده از هرنرم افزار به چه شکلی باشه …من حرف دوستمون در مورد لو رفتن اطلاعات کارت بانک و یا هر مورد دیگه ای رو تایید میکنم اما میخوام به اونایی که عاشق تجسسن بگم که چاه کن همیشه ته چاه ست ، اگه فک میکنید به این روش میتونید شماره ی دوستی رو پیدا کنید خاطر جمع باشید که میتونن شماره اعضای یک خانواده (من یا شما)که ناموس خود شخص محسوب میشه رو هم پیدا کنن…پس یادمون نره از چی چطور استفاده کنیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن