بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67667
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 اردیبهشت 01 7:52 ب.ظ

شرکت فروش مواد شیمیایی

    شرکت فروش مواد شیمیایی پویش اروین میعان یکی از وارد کننده های مستقیم انواع مواد شیمیایی در ایران است, این شرکت تامکین کننده اصلی بسیاری از توزیع کننده ها و مصرف کننده های مواد شیمیایی و مواد های اولیه صنعتی, دارویی, خوراکی, آزمایشگاهی و…است. گرید های مختلف مواد شیمیایی را میتوان از این […]

 

 

شرکت فروش مواد شیمیایی

پویش اروین میعان یکی از وارد کننده های مستقیم انواع مواد شیمیایی در ایران است, این شرکت تامکین کننده اصلی بسیاری از توزیع کننده ها و مصرف کننده های مواد شیمیایی و مواد های اولیه صنعتی, دارویی, خوراکی, آزمایشگاهی و…است. گرید های مختلف مواد شیمیایی را میتوان از این شرکت یصورت عمده وبا کمترین قیمت های بازار خریداری نمود. همانطور که گفتیم, این شرکت از وارد کننده های اصلی مواد شیمیایی در ایران است. در این گزارش میخواهیم به فروش سه نوع مواد شیمیایی این شرکت بپردازیم, پودر اروزیل, فروش اسید سیتریک آبدار, اسید اسکوربیک چینی.

پودر اروزیل

اروزیل در واقع پودری سفید رنگ و جامد است که از دی اکسید سیلیسیوم یا همان سیلیس پراکنده و ریز میکروسکوپی، توسط شعله ساخته شده است. اروزیل را با نام علمی فوم سیلیکا یا کف سیلیکا نیز می شناسند. این ماده، یک ترکیب معدنی است و در رده مواد شیمیایی خاص قرار دارد. به همین دلیل در صنایع پالایشگاهی و شیمیایی بکار دارد. انواع کاربردهای این پودر شیمیایی در کارخانه های مرکب سازی، رنگ سازی، سرامیک سازی، صنعت سازنده فایبرگلاس، لوازم آرایشی و بهداشتی و روان کننده های بتن نیز مشاهده می شود. عملکرد پودر اروزیل از مزیت های زیادی برخوردار است که در مطلب ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • ضد کلوخه، ضد رسوب و روان کننده است.
  • ساختار را تقویت می بخشد و در مقابل خوردگی و ریزش مقاومت بی نظیری دارد.
  • جذب آن فوق العاده و پیشرفته است.
  • ضد رسوب است.
  • کیفیت مواد سازنده این پودر باعث می شوند تا در برابر هرگونه ساییدگی و خراش از خود مقاومت نشان دهد

این مواد شیمیایی را بصورت عمده میتوانید از شرکت پویش اروین میعان سفارش دهید.

فروش اسید سیتریک آبدار

با توجه به اینکه این نوع اسید دارای خاصیت نگهدارندگی بیشتری دارد، به عنوان نگهدارنده غذا از این نوع اسید استفاده میشود. چرا که جوهر لیمو ph اسیدی دارد و با بالا بردن خاصیت اسیدیته محصولات های غذایی مانع از فعالیت باکتری هایی که باعث خرابی آنها میشوند میشود. به همین دلیل سیتریک اسید را میتوان به عنوان نگهدارنده بسیاری از ترکیبات غذایی و خوراکی، مانند نربا، ژله، آب نبات ها، غذاهای کنسروی و یا محصولات های گوشتی استفاده کرد. این نوع اسید، جزو مواد شیمیایی صنعتی و مواد شیمیایی دارویی و خوراکی میباشد. اسید سیتریک خشک برای تنظیم کردن خاصیت اسیدی، و طعم دهنده و بو بری آروماتیک مطلوب و بهینه نگهدارنده براق کننده مورد استفاده قرار میگیرد.( روکش میوه های سرد خانه ای).

تفاوت اسید سیتریک خشک و اسیدسیتریک ابدار

بین اسید سیتریک آبدار و اسید سیتریک خشک تفاوت هایی وجود دارد که به شرح هر یک میپردازیم. یکی از این تفاوت ها در مش بندی یا دانه بندی آنها است، اسید سیتریک آبدار کریستالی و خشک نوعی پودر است و تفاوت و فرق دیگر این دو ماده در فراروی آنهاست، مونو هیدرات یا همان اسید سیتریک آبدار، تبلور آب سرد و آن هیدرات یا همان اسید سیتریک خشک از تبلور آب گرم تشکیل میدهد. شرکت پویش اروین میعان یکی از شرکت فروش اسید سیتریک آبدار در ایران است.

اسید اسکوربیک چینیاسید آسکوربیک (ویتامین c ) یک ویتامین محلول در آب است و حداقل پایداری را در بین همه ویتامین ها دارد. این ویتامین در حالت پشتی پایدار است ولی زمانی که در آب حل می شود پایداری آن کاهش پیدا می کند. مولکول اسید آسکوربیک یک ساختار پنج حلقه ای دارد و فرمول مولکولی آن C6H8O6 می باشد و به صورت پوست کریستالی سفید مایل به زرد با وزن مولکولی ۱۷۶/۱۳ و نقطه ذوب بین ۱۹۰/۸ و ۱۹۲/۸ درجه سانتی گراد می باشد. عوامل محیطی مانند دما، pH، اکسیژن، یون های فلزی، اشعه X و اشعه UV برای پایداری اسید آسکوربیک تأثیر می گذارند.

اسید اسکوربیک چینی یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. کمک به جذب آهن مدنی، ممانعت از تشکیل ترکیبات سرطان زا، کوفاکتور انزیم ها،بیوسنتز و کارنیتین و نورادرنالین ، تحرک سنتز کلاژن،بیوسنتز انتقال دهنده های عصبی ، محافظت از فولیک اسید و بهبود ایمنی در برابر بیماری از نقش های اسید آسکوربیک در بدن می باشد. بدن قادر به سنتز اسید آسکوربیک نمی باشد و همچنین این ویتامین می تواند در بدن ذخیره شود و مقدار مناسب باید به طور منظم از طریق رژیم غذایی دریافت شود. اسید آسکوربیک به طور گسترده ای در طبیعت وجود دارد به خصوص در میوه جات تازه، برگ سبزی جات مانند گیاهان و بته ها انبه،پاپایا،کلم، برگ خردل،استناد، لیموترش، پرتغال، گوجه فرنگی و توت فرنگی. منابع حیوانی این ویتامین مانند گوشت، ماهی، مرغ، تخم مرغ و فراورده های لبنی حاوی مقادیر کمتری هستند.

هر یک از این مواد های شیمیایی و دارویی, صنعتی یا آزمایشگاهی را میتوانید با کمترین قیمت ها و بصورت عمده از شرکت پویش اروین میعان سفارش دهید.

 

 

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن