بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8940
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 23 آذر 93 8:12 ق.ظ

مشکی پوش/

استفاده از افاغنه در پارک بنک + عکس

وبلاگ مشکی پوش کنگان متعلق به رضا زیارتی نوشت : مسئولین خوابند یا واقعا خودشان را به خواب زده اند؟! + تصویر شاید قلمم کمی تند باشد و دلم پر از حرفهای نگفته. باشد تا دیگران بفهمند کسی هست در این حوالی شاید کمی غصه دار از اتفاقات افتاده. زیاد متنم را طولانی نمیکنم و […]

وبلاگ مشکی پوش کنگان متعلق به رضا زیارتی نوشت : مسئولین خوابند یا واقعا خودشان را به خواب زده اند؟! + تصویر

شاید قلمم کمی تند باشد و دلم پر از حرفهای نگفته. باشد تا دیگران بفهمند کسی هست در این حوالی شاید کمی غصه دار از اتفاقات افتاده.

زیاد متنم را طولانی نمیکنم و مینویسم از مطلبی که میخوام بگم.

طبق روال همیشگی هر هفته با دوستان برای ورزش میریم پارک ساحلی بنک یه چند وقت بود از مهاجرین افغان برای نظافت پارک مشغول بود و بعد از پرس و جوهایی که کردیم و قضیه را دانستیم که بله مسئولین محترم بنک حال نمی دوانم به کدام اشاره کنم و فقط آنها را محترم میشمارم تا اقایشون حفظ گردد. کسی که این همه زحمت کشیده برای پارک ساحلی و حال این خوب است که دو نفر که هیچ هویتی در ایران ندارند و مسئولین چطور آنها را در این بخش گمارده اند.

کمبود نیرو بوده ؟ کمبود نیرو بومی بوده؟ آخه مسئول محترم مشکل، کمبود چه بوده؟

چرا ما باید چنین چیزایی ببینیم آخه به کی حرفمون بزنیم یه مهاجر افغانی بیاد در ایران بدون هیچ مدارک شناسایی در ارگان دولتی انجام وظیفه کند مگر کسی نیست که این کار رو کردید یا همون فردی که داشت آنجا را می گرداد چه مشکلی داشت؟

عادت ما به اینه که غریبه پرست باشیم …

سئوال اینجاست که چجور در ارگان دولتی مشغول بکار شده اند؟

بومی باید له بشه و کسانی که لایق نیستند جای آنها را بگیرند . امیدوارم یکی جوابگوی این بی مهری ها باشد .

عکسی هم گرفتم گفتم که مدرکی باشد که نگویند یاوه گویی کردم .

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. تشکر بخاطر بازتاب مطلب

  2. یک شهروند کنگانی says:

    با سلام.به خدمتتان عرض میشود اگر شما دلسوز شهر خود بودید بجای درج این موضوع در وبلاگ خود و انتشار ان در سایتها بهتر نبود که به صورت حضوری یا کتبی موضوع را با مسئولین شهر در میان میگذاشتید.پس مشخص میگردد این اقدام شما نه تنها دلسوزانه نیست بلکه مغرضانه میباشد و این کار همیشگی شماست.

    • احترام نظر شما به جا..
      ولی بنظرم حضوری و کتبی راه گشای این کار نیست شما چندبار برای مشکلات خود یا شهر به صورت کتبی و یا حضوری راه گشا بوده که کسان دیگر به این کار عمل کنند کار من کاملا درست بوده و نه مغرضانه به قول شما بوده نه چیز دیگر شما فقط حرفتون رو برا خودتون مینویسید چندبار به کاراتون عمل کردید چند بار ؟
      آیا خواستید در برابر مشکلات بایستید؟
      اگر کار من مغرضانه هست بگذار باشد و مغرضانه میرم جلو بلکه یه عده بیدار شوند مشکل باید گفت و عمومی شود تا عبرت کار مسئولین گردد نه بین خودشون حل شود این کار باعث میشود خیلی کارای دیگر کنن دیگه گذشت که هرکار دوست داشتن بکنند ما خفه خون بگیریم شما اگر دلسوز بودید کاراتون رو به روش خود حل کنید.
      با تشکر

  3. دینا says:

    آمو جان ؛؛؛؛ ایقد گیر الکی ندین ….‌ با وجود اینکه تموم شرکتا؛؛؛ پر از شهرستانیه….ما کاری نمیتونیم بکنیم؛ حالا گیر دادین ب ای ۲تا افغانه……اگه راس میگین؛؛؛ مانع کار شهرستانیا بشین تو شرکتا….

    • کاربر گرامی دینا
      چطور میشه در شرکت وقتی بومی خودمون مسئول عزیزمون و محترم یکی که لایقه رو پس میزنه و یک نفر از اقوام و یا آشنای خودش رو میبره و زور و قدرت دست خودشون هست و اون کسی که این همه زجر کشیده در دانشگاه ها و هزینه در شهرهای بالا و حالا باید بره حراست از ریشه خراب هست نمیشه کاری کرد به هیج جا هم نمیتونیم صدمونو برسونیم و حداقل استفاده از افغان در ارگانی که نیروی ان هست و در کار دولتی مشغول هستند

  4. دینا says:

    ببیت برادر مشکی پوش امکانش هست واضح بگی؛ ب ای دو افغانی؛؛؛ چه سمتی داده شده ؟؟؟؟؟؟؟

  5. دینا says:

    سؤال و جواب های بعدی من ؛ بستگی ب جواب شما دارد؛ ک متاسفانه ثلاث نظراتو دیرتأیید میکنه؛ انشالله جواب سؤالمو ک گرفتم ؛؛؛؛ صورت مسئله را حل خواهیم کرد…‌‌

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن