بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14320
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 فروردین 94 12:11 ب.ظ

اکبر پاریابی خبر داد:

رشد دو برابری حضور مسافران نوروزی در پایتخت انرژی ایران

اختصاصی ثلاث- رئیس شورای اسلامی بندر کنگان از رشد دو برابری حضور مسافران نوروزی در پایتخت انرژی ایران- شهرستان کنگان خبر داد و این را حاصل تلاش همه کمیته های ستاد نوروزی شهرستان دانست.

اکبر پاریابی در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: خوشبختانه امسال کنگان با رشد دو برابری مسافران نوروزی مواجه بوده است.

وی افزود: در این زمینه شهرداری و شورای بندر کنگان تا جای که ممکن بود و از دستشان بر می آمد در کنار سایر کمیته های ستاد نوروزی شهرستان، خدمات خود را ارائه دادند و تلاش شد که نهایت امکانات برای مسافران را فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان اظهار امیدواری کرد: انشاءالله در سال آینده کاستی های موجود را به بهترین نحو برطرف خواهیم کرد و خدمات بیشتری را به مسافران ارائه خواهیم داد.

پاریابی خاطرنشان کرد: یکی از جاذبه های گردشگری ، سواحل جنوب کشور است. به جرات می توان گفت شهرستان کنگان دارای یکی از زیباترین سواحل جنوب را داراست. ساحل ماسه ی، ساحل سنگی، مرجان ها و…، چشم انداز بسیار زیبایی را برای ساحل شهرستان ترسیم کرده است.

وی عنوان کرد: دریا، ساحل سازی هایی که شهرداری انجام داده و مهربانی و مهمان نوازی مردم این منطقه( در کنار سایر عوامل) از جمله دلایلی است که باعث جذب و رشد گردشگران شده است.

 

شایان ذکر است ستاد نوروزی شهرستان کنگان متشکل از همه کمیته های خود با تلاش شبانه روزی و مهیا کردن شرایط مطلوب برای مسافران، باعث رشد دو برابری حضور گردشگران در شهرستان کنگان شده اند.

در کنار ستاد نوروزی باید به نقش فروشگاه های شهرستان نیز اشاره ای شود که باعث رونق بازار خرید و بالا رفتن گردش مالی شهرستان شدند.

آب و هوای مطلوب و بعضا بارانی نوروز ۹۴ نیز بدون شک در حضور مسافران و ماندگاری آن ها نقش موثر و مستقیمی داشته است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. پرپروک says:

    با سلام… الحمدلله. .. احسنت به همه ی کنگونی های مهمون نواز و خونگرم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن