بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58726
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 16 بهمن 98 4:22 ب.ظ

با همکاری مسئولین شهرستان و استان؛

تیم فوتسال فجر کنگان می تواند میزبان دور برگشت مسابقات فوتسال بانوان دسته یک کشور شود

ثلاث- انتظار جدی ورزش دوستان شهرستان کنگان از مسئولین ورزش شهرستان و استان این است که به هر شکل ممکن میزبانی دور برگشت را به دست بیاورند

 

به گزارش ثلاث، تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در پنجمین بازی خود از گروه چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور به مصاف تیم هیات فتبال نطنز رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به حریف خود واگذار کرد.

پس از این بازی ، پرونده رقابت ها در دور رفت بسته شد.

دور برگشت رقابت ها از تاریخ ۹ اسفند آغاز خواهد شد.

تیم های فرهان ملارد با ۱۵ امتیاز، ، ایده آل نیمور مرکزی با ۱۲ امتیاز، فجر کنگان با ۷ امتیاز، هیات فوتبال نطنز با هفت امتیاز، آساره اندیمشک با ۳ امتیاز و پویان تجارت تبریز بدون امتیاز در جایگاه اول تا ششم گروه چهارم مسابقات فوتسال بانوان لیگ ته یک کشور قرار گرفتند.

تیم فجر کنگان با ۲۴ گل زده،  ۱۶ گل خورده و تفاضل گل مثبت ۸ عملکرد نسبتا خوبی را از خد ارائه داد.

دور برگشت این رقابت ها ۹ اسفد ماه آغاز می شود.

باشگاه فجر کنگان پس از پایان بازی ها در نیم فصل اول، درخواست خود را برای اخذ میزبانی در دور برگشت این مسابقات ارائه داده است که پس از بررسی هیات برگزازی این رقابت ها، نتیجه آن اعلام خواهد شد.

انتظار جدی ورزش دوستان شهرستان کنگان از مسئولین ورزش شهرستان و استان این است که به هر شکل ممکن میزبانی دور برگشت را به دست بیاورند. به هر حال از جمله امتیازات تیم میزبان، حمایت هواداران، خانواده، دوستان، کاهش هزینه هایی همچون خوابگاه و ایاب و ذهاب های درون شهری و برون شهری است. مضاف بر این، میزبانی این مسابقات فرصتی برای شناساندن جاذبه ها و ظرفیت های شهرستان کنگان به شهر های مختلف کشور است. در تاریخ اسفند ماه که دور برگشت مسابقات برگزار می شود، کنگان و در کل خطه جنوب کشور از هوای بسیار دلپذیر بهاری برخوردار است. دریا نیز به عنوان یک نعمت خدادادی بزرگ می تواند بر جذایت و هیجان ظرفیت های این منطقه بیفزاید.

 

شهلا عمله سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در گفتگو با اثلاث اظهار داشت: از حاج اکبرپاریابی،  زیبا معاون سیاسی فرماندار کنگان، آقای محمد داد و آقای عبدی پور  دبیر هیئت فوتبال استان، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، آقای نجفی رئیس سابق هیئت فوتبال استان  که مدام تماس میگرفتند جویای حال ما می شدند، تشکر میکنم. از سرپرست زحمتکش و مهربان خانم جلالی و کمک مربی هایم خانم آرام و خانم مصطفی و از همه ی بازیکنام تشکر می کنم و عرض خدا قوت دارم دارم خدمت آقای  عقیل اسدی که همه جوره همیشه کنار تیم هستند.

از شهرداری و شورای شهر کنگان هم تشکر می کنم که مبلغی را برای تیم ما تصویب کردند و قرار شده  در دو قسط به تیم تزریق کنند.

از رسانه هایی که همواره تیم شهرستان خود را در لیگ دسته یک کشور حمایت کردند نیز صمیمانه قدردانی می کنم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن