بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54430
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 13 اردیبهشت 98 3:33 ب.ظ

مربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان از شرکت پازارگاد تقدیر کرد

ثلاث- مربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان از شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برای همکاری با این تیم، تقدیر کرد.

به گزارش ثلاث،

به گزارش ثلاث، خانم شهلا عمله، مربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان به خاطر بحث تامین پرواز برای این تیم در لیگ یک فوتسال کشور، از اقای جعفر مظاهر، مدیر شهرک پردیس( رییس سابق امور خدمات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد) با اهدا لوح سپاس، تقدیر کرد.

شهلا عمله، مربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در این دیدار، ضمن تشکر از اقای جعفر مظاهر، مدیر شهرک پردیس( رییس سابق امور خدمات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، گفت: فوتسال و فوتبال مقوله ای ورزشی- اجتماعی است که هم می تواند سلامتی جسمی و روحی نوجوانان و جوانان را تامین کند و هم اینکه می تواند آنان را از خطرات و آسیب های اجتماعی در امان دارد.

وی افزود: فوتسال یک ورزش گروهی است که ورزشکاران در آن، مشارکت و همکاری جمعی را برای رسیدن به موفقیت تمرین می کنند.

مربی تیم بانوان فجر کنگان اظهار داشت: یادمان باشد که دختران امروز، مادران و همسران فردا هستند و هرچه بتوان در تعلیم، تربیت و سلامت انان بکوشیم، جامعه ای سالم تر در آینده خواهیم داشت.

خانم عمله در پایان از حسن نظر مجموعه شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برای تامین پرواز این تیم جهت بازی های لیگ یک فوتسال بانوان کشور قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود که این همکاری ها ادامه داشته باشد.

 

تیم فوتسال بانوان فجر کنگان فصل گذشته در لیگ یک فوتسال بانوان کشور به مصاف رقبای خود رفت. در همین راستا، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در حرکتی تحسین برانگیز، پرواز رفت و برگشت برای همه بازیکنان و عوامل این تیم فراهم نمود.

تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در صورت تقویت تیم خود در این فصل می تواند در صورت صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برسد.

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود نسبت به حوزه پیرامونی مخصوصا میزبانان این شرکت، یعنی شهرستان کنگان و عسلویه، مسیر درستی را انتخاب کرده و انتظار می رود مسئولین محترم این شرکت، این راه را ادامه داده و حتی در صدد افزایش و توسعه همکاری ها و کمک های خود به حوزه پیرامونی برآیند.

 

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در شهرستان های کنگان و عسلویه مستقر است و فعالیت می کند. دهکده گردشگری دریایی پازارگاد یکی از پروژه های این شرکت بزرگ است که در شهرستان کنگان واقع شده است.

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن