بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52961
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 اسفند 97 10:56 ق.ظ

به همراه عکس و جزئیات

بیمارستان کنگان قهرمان فوتسال سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه علوم پزشکی استان

ثلاث- تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در سیزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قهرمان شد.

تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در سیزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قهرمان شد.

به گزارش پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در آخرین روز از مسابقات فوتسال سیزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان را شکست داده و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.
علی کمالی در گفت‌وگو با روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه گفت: این مسابقات با حضور ۱۵ تیم در چهار گروه از ابتدای اسفندماه آغاز شد و به مدت شش روز ادامه یافت که در پایان تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قهرمان مسابقات شد و تیم‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان و جم به ترتیب دوم و سوم شدند.
کمالی افزود: بازی رده‌بندی این دوره از مسابقات را تیم‌های شبکه بهداشت جم و دیر برگزار کردند که در پایان تیم جم موفق شد با پیروزی ۲ بر صفر به مقام سوم این مسابقات دست یابد.
سیزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت دهه فجر در ۷ رشته ورزشی بانوان و ۷ رشته ورزشی آقایان از دوم بهمن تا ششم اسفند در مجتمع‌های ورزشی غدیر و شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.
در آیین اختتامیه این مسابقات، رییس دانشگاه، قائم‌مقام رییس دانشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی، رییس هیأت فوتبال استان بوشهر، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و جمعی از مسئولان دانشگاه جوایز را به تیم‌های اول تا سوم اهدا کردند.

 

به گزارش ثلاث، تیم منسجم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این دوره از رقابت ها بدون شکست، قهرمان شد.

تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان چگونه قهرمان شد؟

 

تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ۶     تیم شبکه بهداشت دیلم ۳

تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ۱     شبکه بهداشت اهرم ۱

تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ۳     مرکز بهداشت بوشهر  ۰

تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ۵     بیمارستان شهدای خلیج فارس ۳

نیمه نهایی: تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ۳     شبکه بهداشت دیر ۲

فینال: تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ۲     شبکه بهداشت دشتستان ۰

 

تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این دوره از مسابقات موفق زدن ۲۰ گل شد. عباس قاسمی پور از این تیم با ۹ گل زده به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد.

رمضان نوابی سرمربی و علی خلیفات سرپرست تیم بیمارستان کنگان بودند.

کاپیتان تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این رقابت ها را عباس قاسمی پور عهده دار بود. مسلم طهماسبی و عبدالمحید درویشی دروازبانان اول و دوم این تیم بودند.

در بازی فینال هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و همچنین مدیر داخلی و مسئول حراست این مرکز درمانی نیز حضور داشتند.

گفتنی است که منتخب تیم های شرکت کننده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

 

عباس قاسمی پور کاپیتان تیم بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در ابتدا به همه اعضای تیم عرض خدا قوت دارم. بازیکنان ما در این رقابت ها جانانه تلاش کردند.

وی افزود: سطح بازی ها به نظر بنده به نسبت گذشته بالاتر بود و تیم ها با نفرات جوان تری به این بازی ها پا گذاشته بودند.

قاسمی یادآور شد: از مسئولین محترم بیمارستان کنگان بابت حمایتی که از این تیم کردند، قدردانی می کنم، همچنین از آقایان رمضان نوابی و علی خلیفات به ترتیب ، سرمربی و سرپرست محترم این تیم که زحمات زیادی کشیدند، نیز تشکر ویژه می نمایم.

 

گفتنی است که بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر، سالانه به طور متوسط  به چند صد هزار مراجعه کننده خدمات ارائه می دهد.

 

.

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن