بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58350
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 دی 98 8:20 ب.ظ

سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان:

مسئولین استان کمک کنند تا شانس صعودمان به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور افزایش یابد

ثلاث- سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان گفت: تیم فوتسال بانوان فجر کنگان باید تقویت شود؛ برای صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان، نیازمند کمک موثر مسئولین هستیم.

 

 

به گزارش ثلاث، مسابقات فوتسال بانوان دسته یک کشور به زودی آغاز می شود و تیم شایسته کنگان نیز در این مسابقات حضور خواهد یافت.

 

شهلا عمله، سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در مسابقات دسته یک کشور از  آخرین وضعیت تیم خود به خبرنگار ثلاث گفت:  تیم کنگان کمتر از دو هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده است.

وی افزود: چهاربازیکن کنگانی پس از انجام تست، انتخاب شدند، باقی بازیکنان از شهر ها و شهرستان های اطراف هستند. دو مربی کنگانی بنام مینا مصطفی و بتول منصوری نیز عضو کادر فنی هستند و ما را کمک می کنند.

  سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان خاطرنشان ساخت: ۳۰  دی ماه ورودی مسابقات است و از یکم بهمن بازی ها شروع می شود.

نیازمند جذب بازیکن باتجربه هستیم/ برای صعود به لیگ برتر باید بجنگیم

 عمله در ادامه گفت: چون بازی ها از سطح بالایی برخوردار است، باشگاه مجبور می باشد بازیکن با تجربه به تیم اضاف کند تا بتواند با تیم های قدرتمند حاضر در  دسته یک کشور برای صعود به لیگ برتر بجنگد. بازی ها  درچهار گروه تقسیم شده است که در گروه ما ۷ تیم حضور دارند.

وی عنوان کرد: ان شاءالله با کمک مسولین هرچه زودتر بتوانیم تیم خود را جمع و جور کنیم و چند بازی تدارکاتی برگزار نماییم و نهایتا با آمادگی خوبی وارد مسابقات شویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان گفت: با پیگیرهای سرکار خانم الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، هزینه ورودی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در مسابقات دسته یک کشوری پرداخت شد که از ایشان صمیمانه تشکر می کنیم.

عمله ادامه داد: ان شاءلله حمایت از تنها تیم کنگانی حاضر در لیگ یک کشوری ادامه داشته باشد تا ان شاءلله شاهد صعود این تیم به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور باشیم و برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان کنگان، یک تیم در سطح لیگ برتر حضور یابد.

میزبانی نیم فصل دوم را باید برای کنگان بگیریم

وی اضافه کرد: چنانچه بتوانیم از هم اکنون با پیگیری مجدانه مسئولین شهرستان و استان، میزبانی نیم فصل دوم این مسابقات را برای کنگان بگیریم، شانس صعود خود را به لیگ برتر افزایش خواهیم داد. ما در کنگان می توانیم از حمایت پرشور هوادارانمان استفاده کنیم و این برگ برنده بزرگ و ارزشمندی است؛ مضاف بر این، هزینه های ما در کنگان به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن