بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58604
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 بهمن 98 8:44 ب.ظ

از مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته یک کشور

پیروزی پر گل تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در گام نخست/ مسئولین شهرستانی و استانی برای اخذ میزبانی دور برگشت اقدام کنند

ثلاث- امروز تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در نخستین بازی خود، تیم آساره اندیمشک را با نتیجه ۸ بر ۲ گل شکست داد تا شروعی بسیار خوب در این دوره از مسابقات داشته باشد.

به گزارش ثلاث، مسابقات فوتسال بانوان دسته یک کشور در شهر محلات آغاز شده است. تیم بانوان فجر کنگان در این دوره از مسابقات با تیم ملارد، هیات فوتبال نطنز، پویان تجارت تبریز، ایده آل تیمور مرکزی و اندیمشک هم گروه است.

امروز تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در نخستین بازی خود، تیم آساره اندیمشک را با نتیجه ۸ بر ۲ گل شکست داد تا شروعی بسیار خوب در این دوره از مسابقات داشته باشد.    

در این مسابقه برای قجر کنگان ۶ گل هلن قراخلو، یک گل الهه جاویدان و یک گل نیز رقیه نجفی به ثمر رساندند.

 

شهلا عمله سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان پس از این بازی به خبرنگار ثلاث گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. بچه های تیم، امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند و از نها تشکر می نمایم. از همکارانم در کادر فنی و سرپرستی تیم نیز قدردانی می کنم.

تیم فوتسال بانوان فجر کنگان با سرپرستی ثریا جلالی، سرمربی شهلا عمله و دو کمک بنام های مینا مصطفی و خانم آرام بن، در این مسابقات شرکت کرده است.

 

گفتنی است که اعضای تیم فوتسال بانوان فجر کنگان، با اتوبوس حرکت کرده و خود را به محل برگزاری مسابقات در شهرستان محلات واقع در  استان مرکزی رسانده است که این موضوع در موقع و زمان مناسب نقد و بررسی خواهد شد.

 

امید است که مسئولین استانی و شهرستانی برای اخذ میزبانی در نیم فصل دوم که دور برگشت بازی هاست، اقدام موثر نمایند. دور رفت این مسابقات به شکل متمرکز در شهرستان محلات برگزار می شود و دور برگشت آن نیز در استانی دیگر برگزار می گردد که هنوز تعیین و مشخص نشده است.

با توجه به زیر ساخت های بسیار خوبی که در ورزش کنگان وجود دارد،  همچنن هوای بسیار مطبوع و بهاری این شهرستان در فصل زمستان و البته وجود جاذبه های طبیعی مانند دریا و دیگر اماکن گردشگری، مسئولین این شهرستان می توانند برای میزبانی این مسابقات در دور برگشت، از هم اکنون اقدام کنند. این اتفاق می تواند ضمن کاهش چشمگیر هزینه های تیم فجر کنگان ، فرصت حضور هواداران خونگرم کنگانی جهت حمایت از تیم فجر را مهیا کند و نهایتا مجموعه امتیازات میزبانی منجر به افزایش شانس صعود به لیگ برتر گردد. در کنار این موارد، میتوان ظرفیت های گردشگری شهرستان کنگان را به نقاط مختلف کشور( از طرق مختلف ) معرفی کرد.

 

.

.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن