بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69504
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 29 مهر 02 3:06 ب.ظ

عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور و رییس هیئت افتا اهل‌سنت استان در پیامی اقدام وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در کشتار مردم غزه را محکوم کرد

ثلاث- عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور و رییس هیئت افتا اهل‌سنت استان در پیامی اقدام وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در کشتار مردم غزه را محکوم کرد.

دکتر شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور و رییس هیئت افتا اهل‌سنت استان بوشهر و امام جمعه موقت شهر کنگان در پیامی، اقدامات اخیر رژیم اشغالگر قدس را در کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و حتی زنان و کودکان را محکوم کرد. متن کامل این پیام  را در ادامه می خوانید:

 

رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی، پس از رسوایی و شکست، وقاحت و انسان ستیزی را به جایی رسانده است که برای جبران راهی جز بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را نیافته است در حالی که در آخرین صحنه وحشیگری خود بیمارستان المعمدانی را با بمباران به خاک و خون کشیده است. آنچه مسلم است امکانات غیرنظامی به‌ویژه بیمارستان‌ها نباید تحت هیچ شرایطی مورد حمله قرار گیرند و باید مکانی امن برای خدمت رسانی به مردم در هر شرایطی باشند. اما امروز با این رفتارهای غیرانسانی چهره ی وحشی این متجاوز کودک کش بر همگان آشکار شده است. ضمن محکوم کردن این اقدامات ظالمانه ی رژیم جعلی صهیونیستی خصوصاً تعرض به بیمارستان ها، اماکن درمانی و غیر نظامی و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع که بر خلاف تمامی معیارهای عقلی، انسانی، وجدانی است و با نقض تمامی قوانین بین المللی در حال وقوع است، سازمان های بین المللی باید از برخوردهای دوگانه با مقوله حقوق بشر پرهیز و با به کارگیری تمامی امکانات خود مانع از تداوم نسل کشی در غزه شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن