بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1937
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 24 تیر 93 4:11 ب.ظ

مهر

معارفه معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار دشتی+ عکس

ثلاث : سید اسماعیل موسوی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام علی (ع) اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل برای نجات اسلام و مسلمانان مظلوم فلسطین است. وی افزود: مردم روزه دار یکبار دیگر با حضور گسترده خود درمراسم  راهپیمایی روز قدس […]

ثلاث : سید اسماعیل موسوی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام علی (ع) اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل برای نجات اسلام و مسلمانان مظلوم فلسطین است.

وی افزود: مردم روزه دار یکبار دیگر با حضور گسترده خود درمراسم  راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند و جنایات رژیم صهینویستی را محکوم خواهند کرد.

موسوی ادامه داد: این روزها گوشه ای از جهان اسلام مورد تهاجم اسرائیل قرار گرفته و در جای دیگر گروهک تروریستی داعش در حال انجام جنایات بزرگی در سوریه و عراق هستند که منجر به کشته شدن تعداد زیادی مسلمان بی گناه شده است.

وی تصریح کرد: هیچ فرقی بین گروه تروریستی داعش و اسرائیل وجود ندارد چون هدف هر دو آنها نابودی و براندازی اسلام است.

موسوی یادآور شد:حدود یک سال از عمر دولت تدبیر وامید می گذرد دولتی که با انتخاب مردم بر سر کار آمد و در عرصه های مختلف با برنامه ریزی ورود کرد وبه حمدالله تاکنون موفق بوده است.

وی ادامه داد:بالا بودن هزینه های درمانی یکی از دغدغه های اساسی مردم بود که با تدبیر دولت و اجرای طرح نظام جامع سلامت بخش زیادی از هزینه ها از دوش مردم برداشته شد که  رضایت آنها را  به دنبال خواهد داشت.

موسوی با بیان اینکه خدمات صورت گرفته باید در بین مردم انعکاس داده شود گفت: در عرصه اقتصادی نیز گام‌های خوبی برداشته شده که حاصل آن کاهش نرخ تورم بوده است.

وی تصریح کرد:حاصل این خدمات حمایت قاطع مقام معظم رهبری از دولت است که معظم له در دیدار با کارگزاران و مسئولین نظام حمایت ورضایتمندی خود از دولت اعلام نموده که برای ما مسئولین  مایه فخر ومباهات است .

موسوی با تقدیر از خدمات علی زارعی در سمت معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری خطاب به حمید بردستانی معاون جدید عمران و برنامه ریزی گفت:مردم شهرستان دشتی لایق خدمات بیشتری در زمینه عمران وتوسعه هستند و امیدواریم با استفاده از رهنمودهای غلامرضا مهرجو فرماندار با تجربه شهرستان گامهای موثری در این راه برداشته شود./ مهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن