بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19439
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 29 مرداد 94 4:53 ب.ظ

درجلسه ستاد هفته دولت شهرستان کنگان مطرح شد:

هیچ کس حق ندارد خدمات نظام را به نفع خود مصادره کند/تداوم راه شهیدان در سایه عملگرایی

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان گفت: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری کنگان استان بوشهر گفت: هفته دولت، فرصتی برای بازگویی خدمات نظام کارآمد دینی است و کسی حق ندارد این خدمات را به نفع خود مصادره کند.

به گزارش ثلاث، عباس پاریابی روز پنجشنبه درجلسه ستاد هفته دولت شهرستان کنگان افزود: مسوولان باید خدمات انجام شده نظام را برای مردم بازگو و زمینه امیدواری بیشتر مردم را فراهم کنند.
وی در بخش دیگر از سخنان خود به تلاش دولت تدبیر و امید دردو سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: توجه جدی به توسعه و عمران شهری و روستایی با نگاه عدالت محور، سیاست دولت تدبیر و امید است.
پاریابی اضافه کرد: انجام کارهای اصولی و زیربنایی، اهتمام به تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجتناب از کارهای شتاب زده در زمینه عملیات اجرایی پروژه ها از دیگر شاخص های دولت تدبیر و امید است.
وی از دستگاههای اجرایی شهرستان کنگان خواست تا لیست پروژه های قابل افتتاح را با قید فوریت به فرمانداری ارائه کنند.

تداوم راه شهیدان در سایه عملگرایی است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان نیز در این جلسه گفت: با شعار نمی توان رهروی راه شهیدان رجایی و باهنر بود بلکه تداوم راه شهیدان والامقام دولت درسایه عمل گرایی است و مسوولان به عنوان کارگزاران نظام دینی باید از این فرصت طلایی برای خدمت صادقانه به مردم بهره گیرند.
احمد خاکنژاد با اشاره به برنامه های هفته دولت افزود: نباید برنامه های هفته دولت منجر به اخلال درنظم ادارات و تعطیلی دستگاهها شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی بویژه استفاده از جوانان در برنامه های هفته دولت اضافه کرد: باید زمینه برای مشارکت مردم در برگزاری مراسم هفته دولت فراهم شود.
خاکنژاد با انتقاد از وضعیت نابسامان روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان گفت: روابط عمومی قلب اداره است و باید بیشتر فعال شوند.
شهرستان کنگان سومین شهرستان پر جمعیت استان بوشهر است.// ابوذر حسین پور

۶۰ درصد از تاسیسات پارس جنوبی در شهرستان کنگان قرار دارد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن