بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30459
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 مرداد 95 8:42 ق.ظ

مجید کنگانی مستحق این اتفاقات تلخ نیست / چک باشگاه شاهین، کنگانی را روانه بازداشتگاه کرد

ثلاث : در شرایطی که خیر نفت و گاز، نیروگاه اتمی، بندر و گمرک به تیم داری حرفه ای استان نمی رسد، با اتفاقی که برای کنگانی رخ داده، نباید انتظار داشت کسی حاضر شود برای ورزش خصوصا تیم های مطرح استان در بزنگاهها چک شخصی بگذارد و این یعنی عقب گرد.

 در شرایطی که خیر نفت و گاز، نیروگاه اتمی، بندر و گمرک به تیم داری حرفه ای استان نمی رسد، با اتفاقی که برای کنگانی رخ داده، نباید انتظار داشت کسی حاضر شود برای ورزش خصوصا تیم های مطرح استان در بزنگاهها چک شخصی بگذارد و این یعنی عقب گرد.

VARZESHBU.IR علی حقیقت: حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر اگرچه ظرفیت های فوتبالی این استان را در عرصه ملی نمایان کرد، اما باید پذیرفت به دلیل نبود همدلی در استان، فراهم نشدن زیرساخت های فنی و مالی کافی، این اتفاق برای این شاهین شگون نداشت؛ طوری که پس از ۳ سال حضور در لیگ برتر، سریال سقوط آن، واگذاری امتیاز به یکی از طلبکارانش و نهایتا توقف فعالیت های فوتبالی اش رقم خورد.

در تازه ترین اتفاق، مجید حسینی کنگانی که در مقطعی مدیرعاملی تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر را برعهده داشت و به دلیل مخالفت مسئولان دولت احمدی نژاد در استان، عطای این مسئولیت را به لقایش بخشید، بخاطر چکی شخصی که برای شاهین صادر کرده بود، کارش به حکم جلب، دستبند، بازداشتگاه و انتقال به دادگاه بوشهر کشیده است.

اظهارات امروز وی در شرایطی که همراه ماموران از تهران به بوشهر منتقل می شد، بخوانید:

?دیروز ساعت ۱۰ صبح همراه مامور انتظامی به دفترم در تهران آمدند و دنبال من بودند. خودم را که معرفی کردند، گفتند حکم جلب شما داریم. وقتی حکم شان را دیدم، دستبند زدند و با آنها رفتم.

?در کلانتری مشخص شد مدیر هتل پاسارگاد بوشهر بابت چک شخصی که در زمان مدیرعاملی شاهین بوشهر جهت اسکان مربیان و برخی بازیکنان صادر کردم، حکم جلب مرا گرفتند.

?فکر می کنم مبلغ چک ۸۰ میلیون تومان بود که با احتساب دیرکرد آن به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. در کلانتری قبول کردند که چکی ۲۰۰ میلیون تومانی برای ۹ ماه بدهم و رضایت دهند. بعد درخواست شان تغییر کرد و گفتند اگر ۳۵ میلیون تومان به صورت نقد پرداخت شود، آنها به دریافت چک مدت دار رضایت می دهند. این در حالی بود که ساعت ۵ عصر شده و امکان تامین این میزان نقدینگی نبود.

?نهایتا دیشب در بازداشتگاه نیروی انتظامی ماندم و امروز هم توسط ماموران به بوشهر منتقل شدم تا در دادگاه به این موضوع رسیدگی شود.

?چکی که من به صورت شخصی دادم، برای جلوگیری از مشکل اقامت مربیان تیم شاهین بود و انتظار می رفت بعد از بنده که تیم حداقل یک سال در لیگ برتر و دو سال در مسابقات دیگر بود، برای تسویه آن فکری می شد، اما اینگونه نشد.

?اگر این اتفاق برای مسئولان استان مهم است، به بنده کمک کنند، وگرنه در آینده کسی برای ورزش به صورت شخصی اقدام و ریسک نخواهد کرد.

کنگانی را دریابید

در شرایطی که در باشگاه داری امروز، فقط مالکان تیم های شخصی اقدام به صدور چک شخصی برای تیم های خود می کنند، اقدام کنگانی مصداق فداکاری بوده تا تیمی که آن روزها از شمال تا جنوب استان هوادار داشت، لنگ جا و مکان اقامت مربیانش نماند و حاشیه های بیشتری بر آن تلنبار نشود.

از این رو، باید مدیران بعدی شاهین بوشهر خصوصا در سالی که بانک صادرات اسپانسر شد و حاتم بخشی های آنچنانی در باشگاه شاهین راه افتاد و بازار عکس کت و شلواری ها(!) داغ بود، برای چک های شخصی امثال کنگانی و بدهی های گذشته شاهین فکر اساسی می شد، اما تدبیری نشد.

به هر حال اگر اقدام کنگانی را در راستای اقدامات عام المنفعه بدانیم، انتظار می رود مسئولان استان و شاهینی های اصیل به کمک وی آمده و اجازه ندهند حکایت “آمد ثواب کند، کباب شد” تکرار شود.

در شرایطی که خیر نفت و گاز، نیروگاه اتمی، بندر و گمرک به تیم داری حرفه ای استان نمی رسد، با اتفاقی که برای کنگانی رخ داده، نباید انتظار داشت کسی حاضر شود برای ورزش خصوصا تیم های مطرح استان در بزنگاهها چک شخصی بگذارد و این یعنی عقب گرد./ خلیج فارس

برچسب ها: ,

نظرات

  1. رضا says:

    آقای کنگانی از چهره های محبوب بودیدو ولی بعد از تغییر موضع مکرر و بچه گانه انتخابات بدجوری از چشم افتادی.

  2. ناشناس says:

    کجا هستند آن هایی که در شادی های کنگانی شرکت میکردند. الان وقت کمکه ! اگه مرد هستین به داد رفیقتون برسین

  3. عباس says:

    سلام امیدوارم که مشکل این عزیز حل شود کسی که با انهمه زحمات برای دولت تدبیر وامید ولی هیچ مسؤولیتی به ایشان ندادند در صورتی که می توانست برای استان و شهرستان کاری انجام دهد انهم در دولتی که خود را نزدیک می دانست ولی افسوس که هیچ اتفاقی نیفتاد انهم فقط بخاطر(شهر) کنگانی بودنش بود// باشگاه هیات مدیره داردو خیلی های انها از روز اول مخالف همکاری اقای کنگانی بودند اگر همکاری بزرگان استان نبود شاید نمیشد واگر دولت اقای احمدی نژاد دخالت داشت از اول ایشان نمی شد و بیشترین کمک در همان دولت به اقای کنگانی ازطریق منطقه ویژه به تیّم شاهین رسید و کپی همه چکها موجود هست در تربیت بدنی امیدوارم این عزیز مشکلش حل بشود و بتواند برای این منطقه ثمره خوبی باشد امین /

  4. l.k says:

    اینقدر خوردند حالا باید پس دهند اینچه ربطی به دولت اجمدی نزاذ داره به نظرم چند روز دیگه هرکه زنش طلاق بده بگویند تقضیر دولت احمدی نزاد است

  5. حرف منصفانه says:

    از مجید کنگانی حمایت میکنیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن