بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6665
تعداد نظرات:۱۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 آبان 93 7:38 ب.ظ

استارت بازیهای ساحلی در شهرستان؛

تیم بنک قهرمان اولین دوره فوتبال ساحلی شد+ تصاویر

اختصاصی ثلاث : تیم فوتبال ساحلی بنک با شکست تیم های کنگان و سیراف به مقام نخست اولین دوره رقابت های فوتبال ساحلی شهرستان کنگان دست یافت

به گزارش ثلاث ؛ رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان گفت: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات تشکیل تیمی منتخب از برترین های شهرستان بود و از تیم های حاضر نفرات برتر گلچین و تیم خوبی روانه مسابقات استانی خواهد شد.فوتبال ساحلی
عبدالله زائری گفت: آقای محمدداد به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی با هدف گسترش این شاخه از فوتبال و استعدادیابی در این زمینه انتخاب شده و امید می رود با توجه به پتانسیل خوب شهرستان نتایج مناسب و قابل قبولی در سطح استان و کشور کسب شود.
وی افزود: ما و مسئولین با قصد حمایت وارد این عرصه شده ایم و انتظار می رود علاقه مندان و دلسوزان این ورزش نیز در این راستا برای تقویت این رشته به ما کمک نمایند.
مسئول برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی نیز در این خصوص به ثلاث گفت: با توجه به اینکه کل شهرستان کنگان ساحلی است ولی متاسفانه هیچ توجهی به ورزش های ساحلی نشده است و قصد بر استارت کار از یک نقطه شروع بود.فوتبال ساحلی
عبدالهی گفت: البته مجموعه شهرستان و مسئولین برای استارت اینگونه ورزش ها علاقه نشان داده اند اما باید این کار از جایی شروع می شد که خوشبختانه جریان به گونه ای رقم خورد که تجربه نخست برگزاری این مسابقات نصیب ما شود.
البته تربیت بدنی به همراهی هیئت فوتبال در این خصوص همکاری های خوبی با ما داشته اند و با توجه به وجود پتانسیل های ارزشمند در این شهرستان انتظار داریم    که جوانان ما در این زمینه خوش بدرخشند.
وی افزود: این گام های اولیه است و خوشبختانه محکم برداشته شده و مطمئنا در آینده ای نچندان دور شاهد تیمی منسجم و قدرتمند از جوانان همین خطه خواهیم بود.

 

مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال شهرستان کنگان نیز در پایان این دیدار به خبرنگار ثلاث گفت: در نخستین دیدار تیم بنک به مصاف تیم کنگان رفت و در پایان سه زمان مقرر موفق شد که با نتیجه ۵ بر ۲ تیم کنگان را شکست دهد.

علی محمد داد افزود: همچنین در دیدار دوم تیم سیراف توانست با نتیجه ۳ بر صفر کنگان را شکست داده تا دو تیم بنک و سیراف در فینال رو در روی هم قرار بگیرند.

وی گفت: در آخرین بازی دو تیم بازی تماشایی را از خود نمایش دادند و پس از ۳ زمان مشخص شده برای بازی این تیم بنک بود که با نتیجه ۵ بر ۲ تیم سیراف را شکست داده و کاپ قهرمانی نخستین دوره از این رقابت ها را از آن خود کند.

گفتنی است این رقابت ها در زمین فوتبال ساحلی شهر بنک در نزدیکی پارک ساحلی بنک برگزار شد و هیچ یک از بازیکنان تیم ها کارت دریافت نکردند.

البته اشکالاتی نیز در این زمین ورزشی دیده می شد که نیاز است مسئولین امر نسبت به رفع آنها اهتمام ورزند.

 

عکاس: سعید صفایی

فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی

نظرات

  1. دریا says:

    بسیار عالی مثل همیشه داداش سعیدم **

  2. دبیر ورزش says:

    عالی بود
    انتظار میرود گامهای بعدی محکم تر برداشته شود

  3. پیشکسوت says:

    لطفا اصلاح بفرمایید این مسابقات سال گذشته توسط هیات قبل استارت خورد و اولین بار تیم میداف به عنوان نماینده کنگان در مسابقات استانی شرکت کردند.

  4. سیرافی says:

    با عرض سلام وخسته نباشی به مسئولین از برگزاری مسابقات برای اولین بار در شهرستان تشکر میکنم ولی قهرمانی باید به سیراف میرسید زیرا سیراف در بازی اول ۶بر۳بنک را شکست داد ودر روز آخر که سیراف با کنگون باید بازی میکرد نه تیم بنک حالا این که کنگان گفته ما نمیایم این بازی باید با ۳بر۰به سود سیراف بوده وسیراف قهرمان این دوره از بازی ها میشدو در اینجا جا داره ازهمه ی مسئولین به خصوص از اقای محمدداد واقای زائری تشکر کنم وخسته نباشید بگم و به بازیکنان سیراف هم باید خسته نباشید گفت که بدون هیچ تمرینی در مسابقات شرکت کردند و به مقام دوم رسیدن

  5. دروازبان سیراف(نیلسون) says:

    انشالله این بازی ها تداوم داشته باشد واز برگزارکنندگان این دوره کمال تشکر داریم وسپاس از بازیکنان تیم سیراف ودر اینجا جاداره از سرمربی تیم بنک اقای حاجیانی تبریک وخسته نباشی گفت وبه بازیکنان تیم خوب بنک هم تبریک عرض می کنم.

  6. سیراف says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین برگزار کننده بازیهای ساحلی واقعاً کار قشنگی صورت گرفته ولی چرا نوشتین تیم منتخب سیراف ما که بیشتر از دو بازیکن از تیم سیراف در تیم ساحلی ندیدیم .از مسئولین تقاضا می شود برای دورهای بعدی از مسئولین باشگاه خواسته شود تا تیم معرفی نمایند

  7. حمید says:

    خدا قوت به مسئولین اجرایی این مسابقات.
    چرا شهرستان کنگان فاقد فوتبال ساحلی هست ؟
    مگر هزینه فوتبال ساحلی چقدره ؟ نه زیر ساخت داره، نه کاشت چمن که بهونه داشته باشید، یک زمین ماسه ای هست که تو هر نقطه شهرستان که نگاه کنی پیدا میشه از نوع بهترینش.
    با کمترین هزینه اوقات فراغت جوانان کنگان هم تا حدودی پر میشه و یک رقابت در شهرستان ایجاد میکند.

    تمام استان های ایران فوتبال ساحلی دارند اما شهرستانی که بهترین ساحل ایران رو داره فاقد فوتبال ساحلی هست.

    اینها نشانه بی اهمیتی مسئولینی هست که هیچ علاقه ای به ورزش ندارند و فقط یه کت شلوار دارند که بپوشند و بروند پشت میز دوست داشتنی خود بنشینند که مبادا ترکی بردارد، ترک خوردی میز از ترک خوردی قلب مردم شهر خیلی مهمتر هست برای مسئولین ما…
    ما یه همچین مسئولانی داریم.

    در آخر از آقای محمدداد و همکاران محترمشون برای این کار زیبا تشکر و قدردانی میکنم. به امید روزهای درخشان برای ورزش شهرستان کنگان

  8. ناشناس says:

    متاسفم از لحاظ کمی و کیفی بسیار ضعیف برگزار شد.

  9. بازیکن بنکی says:

    دست بانی مسابقات شورای بنک هم درد نکنه سنگ تمام گذاشتند باشه که باز هم از ورزش بنک حمایت بیشتر کنند

  10. tm sirafi says:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عزیزانی که باعث و بانی این مسابقات پر هیجان بودند.
    همونطور که دوستانمون هم گفتن سیراف باید با کنگان بازی میکرد و البته قهرمان هم میشد که متاسفانه غیر از این اتفاق افتاد.
    به تمام دوستانم خسته نباشید میگم که واقعا باجون و دل بازی کردن و هچنین به تیم بنک تبریک میگم بخاطر قهرمانیش.
    به امید روزای بهتر برای جوونای شهر و استانمون

  11. ناشناس says:

    سلام از بابت برگذاری این مسابقات تشکر میکنم و از قهرمانی تیم منتخب بنک خیلی خوشحالیم
    کاپیتان تیم بنک

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن