بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11000
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 30 دی 93 0:07 ق.ظ

اجرای طرح «خانه-مسافر» در نوروز / کنگان دارای ظرفیت بالایی در گردشگری است

ثلاث – فرماندار کنگان : از ظرفیت های تاریخی و تفریحی این شهرستان در حوزه گردشگری باید استفاده بهینه شود.

به گزارش ثلاث ؛ فرماندار شهرستان کنگان در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات سفر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: هدف امسال ما برای عید نوروز استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان برای معرفی هر چه بهتر منطقه است.

عباس جمشیدی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر تقویت این فضا و همگرایی بیشتر مردم و مسئولین شهرستان است، اظهار داشت: همواره در برخی از موارد اختلاف نظر و اختلاف سلیقه هایی وجود دارد ولی ما از ظرفیت های موجود به بهترین شکل بهره خواهیم برد.

وی گفت: رونق دادن به بازار و تقویت زیرساخت های تجاری شهرستان باعث کیفیت بخشی و حرکت به سوی نتیجه دلخواه خواهد بود.

وی افزود: تعطیلات نوروزی و حضور مسافران نوروزی فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های شهرستان در جذب گردشگر است.

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی بهترین مُبلغ نام شهرستان کنگان هستند،افزود: مسلماً تقویت بازار شهرهای بندری و ارائه اجناس باکیفیت و با قیمت مناسب بهترین گزینه برای معرفی شهرستان خواهد بود و کنگان نیز در این زمینه از پتانسیل بالایی برخوردار است.

جمشیدی گفت: طرح خانه-مسافر یکی از برنامه هایی است که در دستور کار ما قرار دارد و در شهرهایی مانند کنگان می تواند نتیجه دلخواهی برای ما داشته باشد.

وی افزود: این طرح در بسیاری از شهرهای کشور مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از بومیان آن شهر نیز از این راه امرار معاش می کنند و حتی می تواند از حجم کار شهرداری ها در این زمینه تا حدودی بکاهد.

وی گفت: البته باید با نگاه کارشناسی، ساز و کار اجرای این طرح از لحاظ کمی و کیفی توسط کمیته های مشخص شده، بررسی و نتایج آن را بعدن اعلام خواهیم کرد.

فرماندار کنگان در ادامه اشاره ای به استفاده ایمن از قایق های تفریحی کرد و اظهار داشت: استفاده از قایق های تفریحی باید منوط به داشتن مجوزهای لازم باشد و ادارات مرتبط با این مقوله نیز می توانند برای به صفر رساندن احتمال حوادثی از این دست به برگزاری کلاس های آموزشی مبادرت ورزند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ افزون بر ۹۰۰ هزار نفر مسافر وارد شهرستان کنگان شدند که در مقایسه با سال قبل از آن رشد ۲۶ درصدی داشت، افزود: مدت ماندگاری مسافران نوروزی سال گذشته در این شهرستان ۵/۲ روز بوده است.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان نیز در ادامه افزود: برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان کنگان تابلو LED طراحی و در ورودی شهر از سمت پلیس راه نصب خواهد شد.همچنین شهرداران نیز می توانند با نصب بنر در ابتدای محدوده قانونی، اقدام به معرفی شهر خود نمایند.

عباس پاریابی افزود: تعمیر و ایجاد نمازخانه و سرویس های بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد و همچنین مقرر شده است که حفاری مسیرهای اصلی از ۱۰ اسفند ماه متوقف و لکه گیری خیابان ها نیز با سرعت هر چه تمام تر انجام شوند.

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام ،احسنت فرماندار عزیز ما
    بسیار خرسندیم که چنین فرمانداری ،داریم.

  2. شکر says:

    با سلام .
    باران عشق بفرمایید شرح بدین فرماندار قبلی مثلا چه کارایی واسه کنگون انجام داده بود که حالا من نباید از این کار فرماندار فعلی خوشحال باشم؟؟ فرماندار قبلی واسه کنگون چیکار کرد؟؟؟

  3. شکر says:

    با سلام . ثلاث جان از این که نظرم رو نمایش دادین ممنونم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن