بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12268
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 20 بهمن 93 0:22 ق.ظ

جمشیدی خبر داد

مشکل آب اهالی پشت قلعه سیراف موقتا حل شد

اختصاصی ثلاث- فرماندار کنگان گفت: با ایجاد دو انشعاب، موقتا مشکل آب اهالی پشت قلعه که مدت ها از این موضوع رنج می کشیدند حل شد

عباس جمشیدی پس از نشست صمیمی و چهره به چهره با مردم سیراف به خبرنگار ثلاث گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مردم این شهر تاریخی مشکل آب سمت پشت قلعه بود.

وی افزود: از انجایی که هر شهر یک ورودی آب دارد و ورودی اب سیراف در سمت پایین شهر است؛ لذا امکان هدایت آب به طرف خانه های بالا دست به دلیل مشکل دار بودن شبکه های انتقال وجود ندارد.

فرماندار کنگان اظهار داشت: خوشبختانه طی کمتر از ۲۴ ساعت این مشکل را حل کردیم. معتقد بودیم تا زمانی که زیرساخت های پشت قلعه درست نشده، اداره آب و شرکت آبرسانی خلیج فارس موظف است دو انشعاب با همان مقدار آب برای سیراف در نظر بگیرند. با این کار از امروز قسمت پشت قلعه نیز آب دار شد.

جمشیدی اظهار امیدواری کرد: خط انتقال آب را در سال آینده با اعتباری که خواهیم گذاشت، به پشت قلعه نیز خواهیم رساند و مشکل را اساسی حل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به کم آبی استان و بارش های ضعیف امسال، در کنار رعایت مصرف که اولویت اول است، بدون شک مخازن ذخیره آب در شرایط فعلی بهترین راهکار برای مردم شهرستان کنگان است که حداقل در مواقع قطعی، برای دو، سه روز آب ذخیره داشته باشند. این موضوع را به مردم توصیه می کنیم و امیدواریم یک فرهنگ شود.

در این نشست مباحث دیگری نیز مطرح شد که از مهمترین آن می توان به موضوع اشتغال جوانان سیرافی اشاره کرد که در خبرهای بعدی ثلاث منتشر خواهد شد.

 

 

عکس: مهدی روزبازار

 

 

 

Image_022 Image_021 Image_020 Image_019 Image_023 Image_024

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. پير سيراف says:

    کربون کریمیت ای خدا

  2. آرینو says:

    بابا تا امروز چهرا روز متوالیه که سیراف آب نداره
    آخه یکی به داد این مردم برسه هوا آلوده آب هم که قطعه حالا خودتون بقیه اش بخونید
    کسی نیست که کار آب سیراف یکسره کنه یعنی هیچ کس متولی این کار نیست به خدا گناه داریم

  3. عجب!!!!!!! says:

    این نشست مسولین با مردم بود بد نبود چهارتا عکس از مرذم هم میزدید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن