بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14688
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 فروردین 94 1:32 ب.ظ

8 اردیبهشت در پیام نور کنگان

نخستین تریبون آزاد ” کنگان و توسعه” با حضور همه اقشار مردمی برگزار می شود

اختصاصی ثلاث- رئیس دانشگاه پیام نور بندر کنگان از برگزاری تریبون آزاد ” کنگان و توسعه” توسط دانشگاه پیام نور کنگان برای مردم این شهرستان در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

علی عابدی در گفتگو با خبرنگار ثلاث از برگزاری تریبون آزاد ” کنگان و توسعه” توسط دانشگاه پیام نور کنگان در همین دانشگاه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری( همدلی و همزبانی ملت و دولت) ودرایفای وظایف و نقش دانشگاه، نخستین تریبون کنگان و توسعه؛(چالش ها و راهکارها)در روز سه شنبه ۸ اردیبهش ۹۴ راس ساعت ۸ شب در محل سالن اجتماعات این دانشگاه تشکیل می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر کنگان گفت: از کلیه نخبگان و صاحب نظران کنگانی به خصوص جوانان و همه کسانی که دل در گرو توسعه و اعتلای نام کنگان دارند برای مشارکت در این برنامه دعوت بعمل می آید البته شرکت برای عموم مردم آزاد است.

عابدی هدف از اجرای این  برنامه را شنیدن نقطه نظرات نخبگان در خصوص چالش ها و ارائه راهکارهای مناسب و همچنین انتقادات و پیشنهادات در خصوص کمک به توسعه هرچه بیشتر شهرستان دانست و افزود: تجربه این برنامه می تواند زمینه ساز خوبی برای برگزاری همایش ها و سمینارهای بعدی در این موضوع باشد.

وی از همه صاحب نظرانی که علاقه مند به استفاده از این تریبون هستند دعوت کرد جهت تعیین وقت و تنظیم برنامه با شماره تلفن ۰۷۷۳۷۲۳۳۵۲۹ روابط عمومی این دانشگاه در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر کنگان اظهار داشت: در این برنامه سعی شده تریبون کاملا در اختیار صاحب نظران و نخبگان باشد. از مسئولین تاثیرگذار شهرستان به عنوان مدعو و مستمع دعوت به عمل می اید.

عابدی تاکید کرد: این برنامه فقط با هدف کمک و تسهیل در روند توسعه شهرستان برگذار می شود و هیچ گونه رویکردی سیاسی و جناحی یا تخریب ارگان و نهادی مد نظر نیست.

وی خاطرنشان کرد: چارچوب این برنامه مطرح کرن مسائل فرهنگی، رفاهی، امنیت، بهداشت و درمان، محیط زیست، عمرانی، دریا و ساحل، زیر ساخت ها و….بجز موضوعات سیاسی می باشد.

 

علاقه مندان جهت ثبت نام برای استفاده از این تریبون و بیان نظرات کارشناسی خود با شماره تلفن ۰۷۷۳۷۲۳۳۵۲۹حاصل فرمایند.

نظرات

  1. جمعی از دانشجویان says:

    با تشکر از این حرکت خوب و عالی.
    کاش این برنامه در وقتی بر گزار می شد که اکثر دانشجوهایی که در دانشگاه های غیر از کنگان تحصیل میکنند حضور داشته باشند. که نزدیک ترین زمان به این برنامه تاریخ ۱۰ یا ۱۱ اردیبهشت است که ۱۲ اردیبهشت تعطیل می باشد و اکثر دانشجویان معمولا به کنگان برمیگردند. اگر تغییر دهید خیلی ممنون میشویم.
    جمعی از دانشجویان

  2. غریبه says:

    شماره که میدید یکی هم استخدام کنید جواب تلفن بده برا کارهای دانشگاه کسی جواب تلفن نمیده چه برسه به سمینار

  3. شکر says:

    با سلام … خیلی هم عالی … من که آگه خدا بخواد حتما شرکت میکنم…

  4. سلام
    کار پسندیده ای است .موفق باشید

  5. خدا کریمه says:

    باسلام . کارخوبی هست ولی مسولین گوش شنوا داشته باشند خوبه

  6. اسکندر says:

    به جای این برنامه های تبلیغاتی که آقای عابدی (البته ایشان خود را دکتر می دانند) به خاطر مسائل دیگری دنبال می کنند فکری به حال کیفیت آموزشی دانشگاه بفرمایند که در بین خاص و عام مایه تمسخر و نماد صدور مدرک سفارشی شده است.

  7. ناشناس says:

    با درود
    این سمینار برگزار شد و مباحث عملی توسعه از زوایای مختلف بررسی شد ولی متاسفانه مسولین شهرستان به جز شهرداری و شورای شهر و آموزش پرورش و معاون سیاسی فرماندار شرکت نکردند و شاید خودشان را بی نیاز از هرگونه علم روز و دیدگاه های کارشناسی می دانند. ضمنا سایت محترم ثلاث شما چرا برگزاری این سمینار را هنوز پوشش خبری نداده اید؟!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن