بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18687
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 12 مرداد 94 7:49 ب.ظ

کشاورز:

طرح پایش کیفیت و کشف تخلفات آرد و نان شهرستان کنگان در حال اجراست

ثلاث- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان گفت: طرح پایش کیفیت و کشف تخلفات آرد و نان شهرستان کنگان در حال اجراست

به گزارش ثلاث، بر اساس گزارشات واصله از سوی شهروندان مبنی بر بروز تخلفات از سوی برخی نانوائیان شهرستان کنگان، طرح پایش کیفیت و کشف تخلفات واحدهای نانوایی با همکاری و هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی و اماکن عمومی نیروی انتظامی در حال اجراست .

نصراله کشاورز رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کنگان، با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، جدول پایش تخلفات نانوایی های شهرستان کنگان تدوین شده که ضمن بازرسی توسط بازرسان این اداره، کلیه تخلفات به تفکیک واحدهای نانوایی در آن درج می گردد.

وی افزود: طبق ماده ۵۸ قانون نظام صنفی پس از ارتکاب تخلف کم فروشی و کم بودن وزن چانه برای سومین بار، واحد نانوایی متخلف با صدور حکم از سوی قضات اداره تعزیرات حکومتی علاوه بر جریمه به مبلغ شش برابر کم فروشی، پارچه بر سردر محل کسب به عنوان متخلف صنفی نصب می گردد و در صورت تکرار برای ششمین بار پلمب می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان عنوان داشت: از مراحل اولیه اجرای این طرح تا کنون ۹ واحد متخلف شناسایی و برای رسیدگی به تخلفات آنان تشکیل پرونده صورت گرفته است که ارزش ریالی پرونده های متشکله بیش از ۲۵ میلیون ریال می باشد.

کشاورز اضافه نمود: از آنجایی که برخوردهای قانونی تنها بخشی از مشکلات را مرتفع می کند، این اداره با همکاری اتاق اصناف شهرستان کنگان در صدد است تا دوره های آموزشی تخصصی برای متصدیان و کارگران واحدهای نانوایی جهت ارتقاء کیفیت نان برگزار نماید.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست تا برای احقاقِ حقوق خود در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط واحدهای نانوایی، سریعاً با تلفن ۱۲۴ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و ضمن معرفی نانوایی و اعلام آدرس واحد متخلف، این اداره را در اجرای طرح یاری رسانند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. حمید says:

    لطفا به نوشیدنی هایی که در بازار عرضه میشه هم نظارت داشته باشید ( برخی از نوشیدنی ها که در حادثه اخیر اسکله کنگان رخ داد در بازار وجود دارند ). لطفا هر چه سریعتر رسیدگی کنید.

    ضمناً برخی از سوپرمارکت های سطح شهر اجناس تاریخ گذشته رو به مردم میفروشند و هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن