بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19477
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 30 مرداد 94 6:43 ب.ظ

بعداز ظهر شنبه ساعت 17 و 20 دقیقه

استقبال از خدام حرم امام رضا ع در شهر بنک انجام می شود+ تشریح برنامه

اختصاصی ثلاث- مسئول دفتر امام جمعه کنگان خبر داد: بعد از ظهر روز شنبه خدام حرم حضرت امام رضا ع در شهرستان کنگان- شهر بنک- مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

ابوذر حسین پور مسئول دفتر امام جمعه کنگان در خصوص جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم امام رضا ع به خبرنگار ثلاث گفت: در ابتدا دهه کرامت، میلاد امام رضا ع و حضرت معصومه س را محضر حضرت مهدی عج، امت اسلام و به خصوص مردم این منطقه تبریک عرض می کنم.

وی افزود: دومین سالی است که در کل کشور جشنی تحت عنوان ” زیر سایه خورشید” برگزار می شود. شهرستان کنگان نیز همگام با کل کشور در این دو سال اخیر این برنامه را به شکل رسمی و کنونی اجرا میکند ولی در واقع این سومین سالی است که خدام حرم امام رضا ع به شهرستان تشریف فرما می شوند.

مسئول دفتر امام جمعه کنگان اظهار داشت: در این راستا برنامه هایی پیش بینی شده است از جمله اینکه فردا صبح ساعت ۱۰ و نیم، خدام حرم رضوی، نشستی با فعالان و نخبگان کمیته امداد سه شهرستان کنگان، جم و عسلویه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان خواهند داشت.

حسین پور خاطرنشان کرد: برنامه هایی نیز برای بعد از ظهر و شب پیش بینی شده است. این کار ستادی انجام می شود و جا دارد از فرمانداری شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی کنگان و بنک، هیات امنای مسجد امیر المومنین بنک، نیروی انتظامی و سپاه شهرستان بخاطر همکاری و مشارکت تقدیر کنیم.

وی گفت: فردا بعد از ظهر خدام امام رضا (ع) از بیمارستان امام خمینی ره کنگان بازدید خواهند داشت. طبق هماهنگی انجام شده با مدیریت بیمارستان، تعدادی از بیماران مورد عیادت قرار خواهند گرفت و شاخه گلی به همراه هدیه متبرک امام رضا (ع ) به وسیله خدام حرم امام هشتم به آن ها اعطا خواهد شد.

مسئول دفتر امام جمعه کنگان اظهار داشت: در ادامه خدام حرم امام رضا از دو خانواده مددجو در کنگان و بنک دیدن خواهند کرد.

حسین پور اضافه کرد: برنامه بعدی خدام طبق هماهنگی بعمل آمده توسط رئیس بنیاد شهید شهرستان به مانند سال قبل، دیدار با دو خانوده معظم شهید در شهرستان کنگان خواهد بود.

وی یادآور شد: با پیشنهادی که از طرف دوستان انجام شده، قرار است فردا بعداز ظهر مراسم استقبال از خدام حرم امام رضا ع ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه از خیابان شریعتی تا مسجد امیرالمومنین بنک انجام شود.

مسئول دفتر امام جمعه کنگان گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) با عنوان ” جشن زیر سایه خوردشید” فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور خدام حرم امام رضا ع در حسینه دار الحسین( جنب مسجد امیرالمومنین ع) شهر بنک برگزار می شود و لذا علاقه مندان ( زن و مرد) می توانند در این جشن حضور یابند.

خدام امام رضا به نوعی سفیر حرم مطهر نیز محسوب می شوند و مایه خوشحالی و افتخار ما است که میزبان این عزیزان هستیم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن