بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19742
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 3 شهریور 94 3:55 ب.ظ

اعدام جوان لیبیایی توسط داعش+تصاویر

به گزارش رسانه های لیبی، عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش صبح امروز یک جوان لیبیایی به نام “احمد عبدالسلام” را به جرم همکاری با گروه “فجر لیبی” در شهر طرابلس اعدام و به صلیب کشیدند. بنابر تصاویر منتشره، اتهام این فرد جاسوسی از مقرهای نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش برای گروه فجر لیبی عنوان شده […]

به گزارش رسانه های لیبی، عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش صبح امروز یک جوان لیبیایی به نام “احمد عبدالسلام” را به جرم همکاری با گروه “فجر لیبی” در شهر طرابلس اعدام و به صلیب کشیدند. بنابر تصاویر منتشره، اتهام این فرد جاسوسی از مقرهای نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش برای گروه فجر لیبی عنوان شده است.

اعدام جوان لیبیایی توسط داعش+تصاویر
عناصر داعش این شهروند ۲۹ ساله لیبیایی را ابتدا به صلیب کشیده و پس از آن با شلیک یک گلوله به سر اعدام کرده اند. گفتنی است با گذشت دو سال از سقوط نظام دیکتاتوری حاکم بر کشور لیبی، شهرهای مختلف این کشور به صحنه تاخت و تاز گروههای تروریستی همچون القاعده، داعش و … تبدیل شده است.
اعدام جوان لیبیایی توسط داعش+تصاویر
در درگیری میان این گروهها هزاران نفر کشته و زیرساختهای عمرانی، نظامی و اجتماعی این کشور نابود شده است. در این میان اروپا و آمریکا با کمک به استقرار یک دولت ضعیف بر بخشهایی از لیبی، در حال تاراح منابع نفتی، گازی و معدنی این کشور می باشند. ترکیه، عربستان و قطر سه کشور حامی گروههای تروریستی فعال در لیبی هستند و بطور روزانه چندین کشتی حامل سلاح و مهمات از این کشورها برای گروههای تروریستی داعش و القاعده و … ارسال می گردد.
اعدام جوان لیبیایی توسط داعش+تصاویر
برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن