بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21032
تعداد نظرات:۱۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 31 شهریور 94 11:05 ق.ظ

برگزاری همایش علمی – فرهنگی بزرگداشت روز جهانی صلح با حضور جوان کنگانی+ تصاویر

ثلاث – همایش علمی – فرهنگی بزرگداشت روز صلح با حضور مسئولان وزارت امور خارجه کشورمان و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی وابسته به سازمان ملل برگزار شد.

همایش علمی – فرهنگی بزرگداشت روز صلح با حضور مسئولان وزارت امور خارجه کشورمان و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی وابسته به سازمان ملل برگزار شد.
به گزارش ثلاث، در این همایش بین المللی علمی- فرهنگی که در تالار اجتماعات البرز مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد،دکتر محمود صادقی دبیرکمیسون انجمن های علمی،ناکوزی نماینده فائو و جانشین هماهنگ کننده سازمان ملل،خانم استر کوئیش لاروش، رئیس دفتر منطقه ای یونسکو، دکتر سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر سلیمی ریاست دانشگاه علامه طباطبایی،حضور داشتند و پیام دبیرکل یونسکو و دبیرکل سازمان ملل نیز بصورت رسمی قرائت شد و بسیاری از چهره های دانشگاهی شاخص در عرصه روابط بین الملل در این جلسه حضور داشتند و به ارائه مقالات خود پرداختند.

گفتنی است در حاضرین همایش بین المللی روز بزرگداشت صلح در تهران از جوان کنگانی، یوسف صابر که در کارنامه فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود مشاورجوان وزیر آموزش و پرورش،نمایندگی و عضویت در هیات ریسه پارلمان جوانان و دانش آموزان ایرانی و حضور در چندین محافل خارجی و ملی در امور جوانان و موضوع ارتباطات بین الملل داشته است از سوی دفتر ملی یونسکو دعوت بعمل آمده بود.

سخنرانی این جوان کنگانی در خصوص خلیج فارس و نقش صلح در تعامل با کشورهای همسایه بود که مورد توجه حضار قرار گرفت.
همچنین در نوبت بعد از ظهر همایش علمی- فرهنگی بزرگداشت روز جهانی صلح در چهار نشست مقاله‌هایی با مضامین جریان‌های افراطی، تحولات ژئوپلیتیکی و امنیت خاورمیانه ارائه شد.

 

همایش-صلح (۲) همایش-صلح (۳)

همایش-صلح (۱)

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام … درود بر آقای صابر

    • سيرافي says:

      یوسف صابر از شهر سیراف لطفا تصحیح کنید.

  2. همشهري says:

    چرا همایش در کنگان برگزار نشده است؟

  3. درياي جنوب says:

    قابل توجه کسانی که از جمله عقب افتاد ،بیسواد ، کنگانی ها تخصص ندارن در مورد مسئله اشتغال بر علیه جوانان شهرستان کنگان استفاده می کنند

    • همشهري says:

      جوانان کنگان نباید اجازه بدهند افرادی بصورت اتوبوسی وارد بشوند و بعد مدتی مدعی حق اب و گل شوند.ما وقتی اینگونه میتونیم در حرف برای گفتن داشته باشیم.زنده باد کنگان

  4. حسن زاده says:

    برای استان بوشهر افتخار باشه جوانان کنگان در سطح کشور و بین المللی درخشش دارن ولی حق انان باید به عزیزان چاپلوس بی سواد بدهند.

    • omid says:

      امیدوارم کمی تنگ نظری درباره جنوب استان بوشهر کمتر شود و بجای حسادت ها و کینه ورزی شاهد همکاری بیشتر در پرورش اینچنین نخبه های سیاسی و فرهنگی باشیم.افرین بر افتخار افرینی صورت گرفته شده

  5. ميري نژاد م says:

    صرفا جهت اطلاع بقیه استان باشه که بدونن بچه های کنگان لایق بودند و هستند

  6. omid says:

    حالا هی بگید ما کنگونی ها چیزی بلد نیسیتم-از برازجون و بوشهر و دیر فلان جا ادم بیارین تو شرکت و ادارت سرکار مشغول بشن.خدا به ما صبری بده

  7. دانشجو says:

    از الان شروع شد مانور ایام انتخابات

    • حسن says:

      صابر که اکثرا با عسلویه ها فعالیت داره چرا تو انتخابات با کنگانی ها باشه؟

    • jaliliman says:

      حالا که کنگانی ها خراب کردن بار اینجوری رای دادن.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن